مانیتور USB C دل

مانیتور USB C دل با پشتیبانی از HDR فوق شفاف معرفی شد

مانیتور USB C دل همراه با اندازه 27 اینچی و فناوری فوق شفاف HDR در نمایشگاه ایفا 2018 معرفی شد. مانیتور 27 اینچی جدید دل دارای استاندارد DisplayHDR است.

شما می‌توانید مانیتورهای HDR را در بازار بیابید، اما آن‌هایی که با استانداردهای DisplayHDR مطابقت دارند یا به سختی قابل خریداری هستند، یا از نظر ابعاد برای بسیاری از کاربران بزرگ هستند. با این حال دل می‌خواهد این تجربه را به طیف گسترده‌تری از مردم ارائه کند. مانیتور USB C دل همراه با اندازه 27 اینچی و ضخامت بسیار کم در نمایشگاه ایفا 2018 معرفی شد.

مانیتور USB C دل

دل موفق شده استاندارد DisplayHDR 600 را به یک نمایشگر 27 اینچی با وضوح 1440 پیکسل بی‌افزاید، در حالی که ضخامت آن کمتر از 0.22 اینچ بوده و باریک‌ترین در نوع خود است. اگر نبود 4K‌ برای شما چندان اهمیت ندارد، این مانیتور می‌تواند ایده آل برای تماشای فیلم‌های مختلف باشد. و همانطور که از نامش پیداست، حضور یک درگاه USB C می‌تواند آن را به یک داک لپ تاپ ارائه کننده داده‌ها، یک سیگنال نمایش و قدرت 45 وات از طریق یک کابل ساده تبدیل کند.

قیمت مانیتور USB C دل

مانیتور USB C دل نمی‌تواند همراه با خروجی رنگ 16.7 میلیونی، نوردهی LED در لبه و نرخ پاسخگویی 5 میلی‌ثانیه‌ای پیشرفته‌ترین نمایشگر در نوع خود باشد، اما شما یک پنل IPS با پشتیبانی 99 درصدی از استاندارد رنگ sRGB و 90 درصدی DCI-P3 را دریافت خواهید کرد. و اگر شما یک گیمر هستید،‌ همراه با سخت افزار درست شما می‌توانید از فناوری FreeSync شرکت AMD‌ نیز بهره‌مند شوید.

برای خرید این مانیتور USB C دل شما باید مبلغ چشمگیری را نیز بپردازید. این مانیتور فوق باریک 27 اینچی دل از 20 سپتامبر (29 شهریور ماه) با قیمت 550 دلار به عرضه درخواهد آمد. شما باید تصمیم بگیرید که برایتان HDR شفاف و درگاه USB نوع C مهم‌تر از وضوح 4K است یا یک نسبت ابعاد فوق عریض!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*