ال جی استایلر

ال جی استایلر در یک چشم به هم زدن گرد و غبار لباس‌ها را از بین می‌برد

ال جی استایلر (LG Styler)، دستگاه مراقبت از لباس ال جی است که می‌تواند با سرعت و دقت بالایی، حس تازگی روزانه را به لباس برگرداند و گرد و غبار، آلودگی‌ها و چروک را از روی لباس‌های شما از بین ببرد.

تا به حال چیزی در مورد «شستشوی خشک» شنیده­‌اید؟ شاید به نظر عجیب بیاید ولی این روش به تازگی تبدیل به یکی از محبوب­ترین روش­‌های شستشو شده است. فناوری جالبی که در این فرآیند نقش کلیدی را بازی می­‌کند بخار است. فناوری پیشرفته‌ای که علاوه بر تمیز کردن و ضد عفونی کامل در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی بسیاری کرده و بهره‌وری بالاتری دارد و مهم­‌تر از همه می­‌تواند بدون افزایش رطوبت هر چیزی را کاملا تمیز و ضدعفونی کند.

این روش تمیز کردن در شستشوی لباس و به خصوص برای تمیز کردن آلودگی‌های موجود در هوا و به‌ خصوص گرد و غبار بسیار موثر است. به خصوص در حال حاضر که با توجه به گرم شدن هوا و برخی مشکلات زیست محیطی، طوفان‌های گرد و غبار زیادی به پا شده و شهرهای زیادی از ایران را طعمه خود می‌کنند. در حقیقت شستن روزانه لباس‌هایی که به خاطر گرد و غبار آلوده شده‌اند غیر منطقی است. شاید با خود فکر کنید چاره‌ای جز این کار نداریم ولی به تازگی محصولی به ایران آمده که دقیقا برای چنین شرایطی طراحی شده است.

یکی از جدیدترین محصولات ال جی که به سلامت خانواده و مواظبت از سالمندان و کودکان کمک بسیاری می‌کند ال جی استایلر است. LG Styler یک محصول مراقبت از لباس است که می‌تواند با سرعت و دقت بالایی حس تازگی روزانه را به لباس برگرداند. ال جی Styler علاوه بر از بین بردن گرد و غبار، در برطرف کردن آلودگی‌هایی که با چشم دیده نمی‌شوند نیز بسیار کارآمد عمل می‌کند. بخار داغی که درون دستگاه به کار می‌رود 99.9 درصد از میکروب‌ها و باکتری‌هایی که در عمق لباس‌ها و اسباب‌بازی‌های نرم نفوذ کرده‌اند را از بین می‌برد. سازمان‌های معتبر آزمایش محصول، شامل بنیاد حساسیت بریتانیا (BAF) و موسسه تحقیق و آزمایش پوشاک کره (KATRI)، امکانات استریلیزه کردن بخار در استایلر ال جی را مورد آزمایش قرار دادند و موثر بودن آن را تایید کردند.

ال جی استایلر

در عصری که نگرانی مشتریان در مورد سلامت محیط‌ زیست به بالاترین حد خود رسیده است، ال جی استایلر عملکردی باورنکردنی دارد. بر خلاف دستگاه‌های خشک‌شویی، ال جی استایلر فقط بر نیروی بخار متمرکز است و از مواد شیمیایی مانند پرکلرواتیلن که یک ماده سمی برای انسان و حیوانات خانگی استفاده نمی‌کند. محبوبیت استایلر در میان مشتریان چینی به دلیل قرار گرفتن لباس‌های آنها در معرض گرد و خاک و دود نیز بسیار افزایش پیدا کرده است. ال جی Styler برای کارمندان پرمشغله سرتاسر دنیا که وقت کافی در روز برای رفتن به خشک‌شویی ندارند نیز جذابیتی ذاتی دارد. این دلایل و عوامل دیگری منجر به رشد فروش 87 درصدی در چین از سال 2015 تا 2016 شده‌اند.

ال جی استایلر

صاف کردن چین و چروک‌ها با ال جی استایلر

علاوه بر قدرت تمیز کردن گرد و غبار و مقابله با آلرژی‌ها، ال جی استایلر ویژگی‌های دیگری هم دارد که باعث محبوبیت آن شده است. قابلیت ترمیم خط اتوی شلوار (Easy Pants Crease Care) علاوه بر این که چین و چروک‌های زانو، کمر و دیگر مناطق را کاهش می‌دهد، خط اتوی شلوار را نیز ترمیم می‌نماید. علاوه بر این، ویژگی آویز متحرک (Moving Hanger Action) به آرامی، ولی با قدرت، لباس‌ها را به طرفین تکان می‌دهد تا علاوه بر جدا کردن ریز دانه‌های گرد و غبار، چروک‌ها را نیز با بخار ملایم صاف کند. فناوری TrueSteam ال جی از بخار استفاده می‌کند تا لباس‌ها را با ملایمت بهداشتی و ضد عفونی کند و به طور همزمان بیش از 99 درصد از مواد حساسیت‌زا و باکتری‌ها را از بین ببرد. قابلیت از بین بردن بوی بد و نامطبوع نیز از طریق بخار دستگاه و ورقه‌های خوشبو کننده، لباس‌ها را تر و تمیز و تازه نگه می‌دارد.

ال جی استایلردر حقیقت استایلر آمده‌ است تا شما را از دست شستشوی دوره‌ای لباس‌ها نجات داده و علاوه بر کاهش هزینه‌های خشک‌شویی، در مقابله با گرد و غبار به شما کمک کند. در حالی که نگه داشتن لباس‌ها در وضعیت مناسب نیازمند روند زمان‌گیر شستشو و ضد عفونی کردن است، حالا تنها با فشار یک دکمه تمام این کارها انجام می‌شود. اکنون، مشتریان علاوه بر این که وقت بیشتری برای خانواده خود دارند می‌توانند به درستی و راحتی از فرزندان و افراد سالخورده خانواده در مقابل گرد و غبار و ذرات حساسیت‌زا مراقبت کرده و لبخند را به لب همه اعضای خانواده بیاورند.

ال جی استایلر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*