اسپیکر هوشمند Zipp 2

لیبراتون از دو اسپیکر هوشمند Zipp 2 و Zipp Mini 2 پرده برداشت

کمپانی لیبراتون با حضور در نمایشگاه IFA 2018، دو اسپیکر هوشمند Zipp 2 و Zipp Mini 2 را معرفی کرد. اسپیکرهای هوشمند Libratone همراه با دستیار صوتی آمازون الکسا ارائه خواهند شد.

کاربران عموما شرکت دانمارکی لیبراتون را با عرضه اسپیکرهای قابل حملی همچون One Click می‌شناسند. حالا در رویداد فناوری برلین هستیم و مدیران نسل جدید اسپیکرهای زیپ و زیپ مینی را با پشتیبانی از دستیار دیجیتالی آمازون پیش روی کاربران قرار داده‌اند.

اسپیکر هوشمند Zipp 2 در مقایسه با نسخه مینی، با 12 ساعت شارژدهی، طول عمر بالاتری دارد، اما از نظر ظاهری تفاوتی میان آنها وجود نداشته و روی هر دوی آنها می‌توان حلقه چرمی برای جابجایی راحت‌تر را پیدا کرد. این قابلیت زمانی که قصد بیرون بردن اسپیکر را داشته باشید، بسیار کارآمد خواهد بود و کاربران حتی می‌توانند آن را از چتر، دوچرخه و صندلی خود آویزان کنند. طراحی دایره‌ای نیز پخش صدای 360 درجه را امکان‌پذیر خواهد کرد.

Libratone Zipp 2 از طریق بلوتوث یا وای فای متصل شده و از AirPlay 2 نیز پشتیبانی می‌کند تا کاربران از ادغام با HomeKit یا دستیار صوتی Siri نیز برخوردار شوند. به این موارد باید مینی‌جک 3.5 میلی‌متری، DLNA، یو اس بی نوع C و Spotify Connect را هم اضافه کرد تا کاربران از وجود راه‌های مختلف برای پخش محتوای دلخواه خود مطمئن باشند.

اسپیکر هوشمند Zipp 2

اسپیکر Zipp 2 در رنگ مشکی

کاربران می‌توانند تا حداکثر 10 اسپیکر را به یکدیگر متصل کنند. این حالت زمانی کارآمد خواهد بود که بخواهید از آن به عنوان یک هاب خانگی هوشمند با دستیار دیجیتالی الکسا استفاده کنید. مطابق با ادعای وب‌سایت ورج، ظاهرا امکان اتصال محصولات پیش رو به اسپیکرهای نسل اول نیز وجود دارد.

قیمت اسپیکر هوشمند Zipp 2

اسپیکرهای هوشمند جدید لیبراتون در چهار رنگ مشکی، خاکستری (frosty gray)، قرمز (cranberry red) و سبز (pine green) ارائه خواهند شد و علاقه‌مندان به خرید Zipp 2 و Zipp Mini 2 به ترتیب باید 279 پوند (363 دلار) و 229 پوند (298 دلار) پرداخت کنند. عرضه این اسپیکرها هم‌اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی آمازون آغاز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*