مانیتور جدید دل

مانیتور جدید دل با طراحی بسیار باریک و مجهز به پورت USB-C معرفی شد

مانیتورهای HDR زیادی در بازار با کیفیت‌های متفاوت وجود دارند که برخی از آن‌ها با استانداردهای نمایشگر HDR هم‌خوانی ندارند و برخی نیز بیش از اندازه بزرگ هستند. اما مانیتور جدید دل (Dell) حد وسط را گرفته و با تلفیقی از کیفیت و کارایی، تجربه‌ای مثال زدنی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

امروز کمپانی دل در جریان نمایشگاه IFA 2018 از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد. مانیتور جدید دل در کنار ضخامت اندکش مجهز به نمایشگر 27 اینچی با رزولوشن 1440p شده و از استانداردهای تصویری DisplayHDR 600 پشتیبانی می‌کند. این مانیتور در باریک‌ترین نقطه خود تنها 0.22 اینچ (نیم سانتی متر) ضخامت دارد. اگر عدم پشتیبانی مانیتور جدید دل از رزولوشن 4K را نادیده بگیریم، این محصول پتانسیل تبدیل شدن به یکی از ایده‌آل‌ترین وسایل برای عاشقان فیلم و سریال را دارد. همچنین پورت USB-C دستگاه نیز مانیتور را به یک داک لپ تاپ تبدیل می‌کند تا بتوانید به راحتی روی نمایشگری بزرگ کارهایتان را انجام دهید.

مانیتور جدید دل

مانیتور جدید دل تلفیقی از کیفیت و کارایی را عرضه می‌کند

این مانیتور 45 واتی می‌تواند 16.7 میلیون رنگ را نمایش دهد که گرچه پیشرفته‌ترین در نوع خود نیست، با استفاده از LED کار می‌کند و مدت زمان پیک پاسخ‌دهی آن 5 میلی ثانیه است، اما این پنل از نوع IPS بوده که 99 درصد از بازه sRGB‌ و 90 درصد از بازه سینماتیک DCI-P3 را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. مانیتور جدید دل از AMD FreeSync‌ نیز به خوبی پشتیبانی می‌کند و این خبر خوشی برای گیمرها به شمار می‌رود، چرا که دیگر خبری از ناسازگاری‌های میان مانیتور و سیستم کامپیوتری آن‌ها نخواهد بود.

مانیتور بسیار باریک 27 اینچی جدید دل به همان اندازه که کیفیت خوبی دارد، از قیمت بالایی نیز برخوردار است. کمپانی دل 29 شهریورماه جاری این مانیتور را با قیمت 550 دلار روانه بازار خواهد کرد. گرچه قیمت انتخاب شده کمی بالاست اما با توجه به کیفیت رنگ‌ها، پشتیبانی از HDR و پورت USB-C می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. با این وجود عدم پشتیبانی از رزولوشن 4K یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف این مانیتور برشمرده می‌شود که میزان اهمیت آن به معیارهای خریدار و انتظارات او از یک مانیتور بازمی‌گردد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*