آپدیت اینستاگرام نسخه 60

آپدیت اینستاگرام نسخه 60 ویژگی‌های امنیتی زیادی را به برنامه اضافه می‌کند

پس از گزارش‌های متعددی که درباره اکانت‌های هک شده به اینستاگرام رسید، در آپدیت اینستاگرام نسخه 60 شاهد افزوده شدن قابلیت‌های امنیتی جدیدی هستیم تا از تکرار هک شدن اکانت کاربران این اپلیکیشن جلوگیری شود.

در روزهای اخیر گزارش‌های زیادی مبنی بر هک شدن اکانت افراد معروف به دست می‌رسید. اینستاگرام که حالا به عنوان زیرمجموعه‌ای از کمپانی فیسبوک به شمار می‌رود به تازگی دست به انتشار آپدیت جدیدی زده تا راه نفوذ را بر هکرها ببندد. آپدیت اینستاگرام نسخه 60 بیشتر حول ویژگی‌های جدید امنیتی بوده و در کنار آن، باگ‌های نرم افزار نیز رفع شده‌اند.

در ابتدا باید به ویژگی جدید اینستاگرام اشاره کنیم که اطلاعاتی درباره اکانت به کاربر می‌دهد. با لمس سه نقطه در گوشه بالایی سمت راست و گزینه About This Account که حالا بر روی تمامی پروفایل‌ها قابل مشاهده است، می‌توانید اطلاعاتی همچون تاریخ ثبت نام در اینستاگرام، کشوری که در آن اکانت ساخته شده، تغییرات نام کاربری و تبلیغات آن پیج را مشاهده کنید.

آپدیت اینستاگرام نسخه 60

آپدیت اینستاگرام نسخه 60 ویژگی‌های امنیتی زیادی در بر دارد

این ویژگی کمک شایانی برای شناسایی اکانت‌های معتبر و اصلی از اکانت‌های فیک خواهد بود. گزینه About This Account طی ماه جاری تنها برای کاربرانی که رقم لیست فالوویینگ آن‌ها بالاست نمایان خواهد شد و مدتی بعد، برای تمامی کاربران جهان در دسترس قرار خواهد گرفت.

امکان درخواست برای ثبت اکانت تایید شده نیز به جدیدترین آپدیت اینستاگرام افزوده شده است. حالا با مراجعه به قسمت Profile، لمس گزینه menu و باز کردن لیست Settings، می‌توانید درخواست تایید اکانت خود را ثبت کنید. با این وجود ثبت این درخواست لزوما منجر به درج نشان آبی در کنار نام اکانت شما نخواهد شد.

آپدیت اینستاگرام نسخه 60

برای ثبت درخواست تایید اکانت، بایستی نام کاربری، نام کامل و یک کپی از کارت شناسایی قانونی خود را در اختیار اینستاگرام قرار دهید. در نظر داشته باشید این ویژگی برای اکانت‌هایی با فالوورهای زیاد فعال خواهد بود و کاربرانی که فالوور چندانی ندارند قادر به کسب نشان آبی نخواهند بود.

در نهایت، به زودی امکان استفاده از اپلیکیشن شخص ثالث و ورود دو مرحله‌ای به اکانت فراهم خواهد شد. این ویژگی هم‌اکنون برای برخی کاربران در دسترس قرار گرفته و به زودی برای تمامی کاربران فعال خواهد شد.

آپدیت اینستاگرام نسخه 60

برای تقویت امنیت اکانتتان از طریق ویژگی ورود دو مرحله‌ای، باید به منوی Settings رفته و گزینه Two-Factor Authentication‌را فعال کنید. سپس Authentication App را انتخاب کنید تا کد ورود به اکانت به برنامه Authenticator ارسال شود. در صورتی که این برنامه را روی گوشی خود ندارید، به صورت خودکار به فروشگاه نرم افزاری دیوایس‌تان راهنمایی خواهید شد تا بتوانید از جدیدترین قابلیت‌های امنیتی آپدیت اینستاگرام نسخه 60 بهره‌مند شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بعد از افت سهامش این چیزا دیگکه فایده نداره

  2. مسخره س اینا دم از امنیت بزنن هرچی نباشه دیگه شوهرتش مثل قبل نیست

  3. چطور باید ابدیتش کنیم اقا من گیر اینم