هواوی در نمایشگاه ایفا 2018

هواوی در نمایشگاه ایفا 2018 چه شگفتی‌هایی را رو می‌کند؟

شرکت هواوی در نمایشگاه ایفا 2018 (IFA 2018) حضور فعال و پررنگی خواهد داشت و سورپرایزهای زیادی برای مشتریان خود دارد. در ادامه با برنامه‌ها و استراتژی شرکت Huawei در آینده و به خصوص در نمایشگاه IFA 2018 آشنا خواهید شد.

در اوایل ماه جاری، گروه تجاری هواوی نتایج کسب و کار خود را در نیمه اول سال 2018 اعلام کرد. بر مبنای این گزارش تعداد گوشی های Huawei فروخته شده در نیمه اول سال 2018 بیش از 95 میلیون دستگاه بوده است. بر اساس گزارش IDC، هواوی با افزایش 15.8 درصدی سهم بازار جهانی، دومین تولیدکننده گوشی هوشمند دنیا در جهان در سه ماهه دوم سال به شمار می‌آید. به علاوه سهم بازار هواوی در بازار بسیار پررقابت چین در سه ماهه دوم سال با افزایش 22 درصدی نسبت به سال گذشته به 27 درصدی رسید.

چیپست جدید کایرین هواوی در نمایشگاه ایفا 2018

به تازگی، Huawei یک پوستر مرتبط با نمایشگاه IFA در پلتفرم اجتماعی خود به صورت رسمی منتشر کرده است. با استفاده از سال‌ها تجربه در تولید چیپست‌های گوشی های هوشمند، هواوی در نمایشگاه ایفا 2018 نسل جدید چیپست Kirin خود را عرضه خواهد کرد. در کنفرانس اخیر عملکرد Huawei، ریچارد یو، مدیرعامل شرکت هواوی اعلام کرد:

Huawei به بهبود نوآوری‌های خود در فناوری‌های اصلی همچون هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده (AR/VR)، ارتباطات و سیستم‌های نرم افزاری ادامه خواهد داد. در سال 2018، هواوی پردازنده خود را با انتشار Kirin 980 توسعه خواهد داد که عملکرد گوشی های هوشمند را بهبود بخشد. در آینده، انتظار می‌رود که Huawei توانایی خود را در زمینه الگوریتم‌ها و داده‌ها برای ایجاد قابلیت توسعه چیپست‌ها، دستگاه‌ها و پردازش ابری فراهم کند. Huawei همچنین تلاش زیادی برای ایجاد یک سناریو هوشمندانه برای آماده شدن برای ورود به دوره هوش مصنوعی یا AI می‌کند. من معتقدم که هواوی در نمایشگاه ایفا 2018 سورپرایزهای بیشتری را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد و باعث شگفتی بیشتر برای مصرف‌کنندگان خواهد شد.

هواوی در نمایشگاه ایفا 2018

در نیمه اول سال 2018، هواوی با تکنولوژی‌های جدید همچنان باعث شگفتی کاربران و صنعت‌گران شد. هنگامی که سایر تولیدکنندگان تلفن تصمیم گرفتند با تمرکز بر روی ظاهر گوشی به بازاریابی برای مدل‌های جدید خود در بازار بپردازند، Huawei تصمیم گرفت تا تجربه کاربر را با تکنولوژی‌های عملی بهبود بخشد و با این کار خود را از دیگر رقبا جدا کند. آیا می‌توانید ردی از تکنولوژی تازه‌ای را در سامسونگ S9 و آیفون 8 پیدا کنید؟ Huawei Mate 10 و P20 دارای تعداد زیادی ویژگی مفید جدید هستند که به طور خاص برای رفع نیازهای همه مصرف‌کنندگان ارائه داده است.

هواوی در نمایشگاه ایفا 2018

به عنوان مثال، فناوری‌های جدید مانند هوش مصنوعی شهرت هواوی در جهان و ارزیابی رسانه‌ها را از دو گوشی پرچمدار Huawei بهبود بخشید، به همین دلیل هم  تعداد گوشی های فروخته شده Huawei Mate 10 در سطح جهانی بیش از 10 میلیون واحد بوده و انتظار می‌رود که Huawei P20 به 15 میلیون دستگاه برسد. در نیمه اول سال 2018، طبق گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه‌های فناوری اروپایی، Huawei P20 از سامسونگ S9 در حوزه‌های فنی پیشی گرفته است. هم اکنون با استفاده از گوشی های پرچمدار خود همانند اپل، هواوی دارای پایه‌های محکمی شده است که می‌تواند هر روز شکاف بین خود با غول آمریکایی را تضعیف کند.

فناوری‌های جدید مزیت‌های رقابتی مهمی در بازار امروز هستند که مسئول ایجاد جذابیت بیشتر برای کاربران می‌باشند. به عنوان نمونه تکنوولوژی GPU Turbo به افزایش میزان فروش در بازارهای جهانی کمک کرده است و به ویژه موجب افزایش فروش مدل‌های قدیمی گوشی های هواوی شده است که این اتفاق برای سایر برندها بسیار نادر است.

علاوه بر این، Huawei سرمایه‌گذاری‌هایش را در زمینه‌های تحقیق و توسعه افزایش داده است و ریچارد یو هم بر سیاست فعلی هواوی که همان اهمیت به تحقیق و توسعه است نسبت به منافع تجاری کوتاه مدت تمرکز دارد که نتیجه آن، ظهور فناوری‌های جدید مانند هوش مصنوعی و GPU Turbo است. شاید این تنها آغاز فعالیت‌های Huawei در زمینه‌ی تکنولوژی باشد و رقبای هواوی به وضوح نگران ترفندهای فنی که Huawei در آستین خود پنهان کرده است هستند. در آخر، این تنها آغاز رهبری Huawei در بازار می‌باشد. این حقیقت که تلفن های همراه Huawei همگام با فناوری‌های پیشرو هستند، انگیزه‌ای قوی برای تعهد بلند مدت و جهانی شدن  Huawei است.