باز طراحی سیستم عامل Wear OS

گوگل به زودی باز طراحی سیستم عامل Wear OS را انجام خواهد داد

سیستم عامل Wear OS که توسط گوگل برای گجت‌های پوشیدنی طراحی شده به زودی دستخوش باز طراحی عظیم و اساسی خواهد شد. باز طراحی سیستم عامل Wear OS شامل تغییراتی در کارایی سیستم عامل، Google Health و دستیار گوگل خواهد بود.

پست جدید بلاگ گوگل از باز طراحی اساسی و بنیادین سیستم عامل Wear OS خبر می‌دهد. این باز طراحی تنها مربوط به جنبه‌های ظاهری این سیستم عامل نبوده و به طور کلی نحوه تعامل کاربر با سیستم عامل را ساده‌تر و هوشمندتر خواهد ساخت.

باز طراحی سیستم عامل Wear OS

اولین مورد در باز طراحی سیستم عامل Wear OS مربوط به نوار اعلان‌هاست. اینک نوار نوتیفیکیشن‌ها راحت‌تر هدایت می‌شود، طراحی جمع و جورتری دارد و تعدادی میان‌بر کارآمد و جذاب نیز در آن گنجانده شده است. با یک سوایپ به سمت بالا، تمامی نوتیفیکیشن‌ها به نمایش در خواهند آمد و یک پاسخ هوشمند برای هریک از آن‌ها پیش‌بینی شده تا کاربر تنها با لمس آن‌ها بتواند بدون نیاز به تلفن هوشمندش از پس کارها بربیاید. با سوایپ به پایین نیز میان‌برهای بیشتری نظیر Google Pay (خدمات پرداخت گوگل) و Find my phone به چشم می‌خورند.

باز طراحی سیستم عامل Wear OS

دستیار گوگل نیز حالا هوشمندتر از قبل عمل می‌کند و می‌تواند اطلاعات مهمی مثل رزرو هتل، برنامه پروازها و غیره را هنگام سفر برای شما نمایش دهد. همچنین در حالت عادی نیز می‌تواند شما را از ترافیک مسیر با خبر کند یا به شما درباره حمل چتر در یک روز بارانی هشدار دهد.

باز طراحی سیستم عامل Wear OS

در نهایت برنامه Google Health دستخوش باز طراحی اساسی شده و پس از همکاری گوگل با انجمن قلب آمریکا و سازمان جهانی بهداشت، شاهد اپلیکیشنی جامع‌تر و معتبرتر هستیم. این برنامه میزان فعالیت‌های روزانه کاربر را ثبت کرده و آن‌ها را در دو دسته Heart Points و Move Minutes نمایش می‌دهد. Google Health به راحتی و با سوایپ به سمت راست در دسترس خواهد بود.

باز طراحی سیستم عامل Wear OS

تمامی تغییرات و باز طراحی‌های سیستم عامل Wear OS تا ماه آینده و زمان عرضه احتمالی گوگل پیکسل واچ اعمال خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*