سونی اکسپریا ایکس زد 3

گالری عکس سونی اکسپریا ایکس زد 3 (Sony Xperia XZ3)

سونی اکسپریا ایکس زد 3 (Sony Xperia XZ3) سرانجام در نمایشگاه IFA 2018 معرفی شد. بعد از بررسی اولیه، حالا گالری عکس پرچمدار سونی را آماده کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

روز گذشته، اکسپریا XZ3 با امکانات نرم افزاری فراوان، به عنوان جدیدترین پرچمدار سونی پیش روی کاربران قرار گرفت. اکسپریا ایکس زد ۳ نخستین تلفن هوشمند موجود در بازار با اندروید 9 پای است و در آن می‌توان قابلیت‌های نرم افزاری متعددی از جمله لبه‌های حساس به فشار را پیدا کرد.

سونی اکسپریا ایکس زد 3

ژاپنی‌ها برای نخستین بار از صفحه نمایش 6 اینچی OLED با وضوح 1440×2880 در محصولات این خانواده استفاده کرده‌اند. به علاوه، بخش‌های کناری به صورت منحنی و با حاشیه‌ای بسیار باریک طراحی شده‌اند تا طراحی گوشی های سونی در دنیای مدرن امروز نیز جایی برای خود داشته باشند.

قاب پشتی باز هم میزبان یک سنسور دوربین 19 مگاپیکسلی است و در این بخش هم نمی‌توانید تفاوت چندانی میان XZ3 و XZ2 پیدا کنید.

سونی اکسپریا ایکس زد 3

گوشی جدید سونی از تراشه اسنپدراگون 845 قدرت می‌گیرد و سازندگان با استفاده از باتری 3330 میلی‌آمپر ساعتی، تلاش کرده‌اند شارژدهی باتری را تا حد ممکن افزایش دهند. در ادامه می‌توانید گالری تصاویر سونی اکسپریا ایکس زد 3 را تماشا کنید.

گالری عکس سونی اکسپریا ایکس زد 3