اچ تی سی یو 12 لایف

بررسی اولیه اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life)

در بررسی اولیه اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life)، نگاهی نزدیک به ویژگی‌ها، مشخصات فنی، امکانات و قیمت موبایل جدید اچ تی سی یو ۱۲ لایف خواهیم داشت.

اچ تی سی با حضور در نمایشگاه ایفا 2018، از جدیدترین میان رده خود با سخت افزاری قوی و البته قیمتی مناسب پرده برداشت تا افرادی که نمی‌خواهند برای یک پرچمدار، چندصد دلار پرداخت کنند، امکان خرید دستگاهی قدرتمند را داشته باشند.

تصور می‌کنید HTC U12 Life می‌تواند نقشی در دیده شدن تایوانی‌ها در بازار محصولات میان رده داشته باشد؟

طراحی و ابعاد

بررسی اولیه اچ تی سی یو 12 لایف را با طراحی و ابعاد این تلفن هوشمند آغاز می‌کنیم؛ جایی که کاهش قیمت سبب شده است تا سازندگان به جای شیشه یا فلز، از پلاستیک در ساخت بدنه اصلی استفاده کنند. هرچند، خوشبختانه ظاهر براق این تلفن هوشمند به زیبایی دستگاه کمک بسزایی کرده است. علاوه بر این، شیارهای افقی با ضخامت 0.3 میلی‌متر که به کمک لیزر ایجاد شده‌اند، نه‌تنها به دستگاه شخصیت می‌بخشند، بلکه در دست گرفتن گوشی را نیز آسان خواهند کرد.

اچ تی سی یو 12 لایف

یکی از برجسته‌ترین نقاط ضعف این تلفن هوشمند را می‌توان اندازه نسبتا بزرگ و حاشیه ضخیم در بخشی پایینی در نظر گرفت؛ به گونه‌ای که سبب شده اچ تی سی U12 لایف با ابعاد 158.5 در 75.4 در 8.3 میلی‌متر تولید شود که این میزان واقعا بزرگ است. با این حال، به واسطه نمایشگر کشیده و بلند، کار کردن با آن آسان خواهد بود.

مشخصات فنی و صفحه نمایش

پیش‌تر پرچمدار HTC با نمایشگر 6.0 اینچی +QHD و تراشه اسنپدراگون 845 روانه بازار شده بود. اما حالا مدیران با کاهش وضوح صفحه به +FullHD و استفاده از تراشه اسنپدراگون 636، تلاش کرده‌اند محصولی ارزان‌تر را پیش روی کاربران قرار دهند. در واقع، این‌ها اصلی‌ترین تفاوت‌های +U12 و U12 Life هستند و علاقه‌مندان می‌توانند هر دو گوشی را با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت حافظه رم خریداری کنند. قطعا این موارد با توجه به کاهش قیمت، برای افرادی که قصد خرید یک موبایل اقتصادی را دارند، اهمیت چندانی نخواهند داشت.

اچ تی سی یو 12 لایف

در دموی کوتاه این گوشی در برلین، صفحه نمایش 6 اینچی یو 12 لایف ما را شگفت‌زده نکرد؛ اما قطعا مهندسان HTC کار خود را به نحو احسن انجام داده‌اند. سازندگان با استفاده از فناوری LTPS در ساخت نمایشگر، یک باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی و بهینه‌سازی‌های نرم افزاری تلاش کرده‌اند طول عمر باتری را تا حد ممکن افزایش دهند.

دوربین اچ تی سی یو 12 لایف

دوربین دوگانه پشتی از سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و سنسور ثانوی 5 مگاپیکسلی برای سنجش عمق تشکیل شده است و به کاربران اجازه می‌دهد تصاویری حرفه‌ای را با افکت بوکه ثبت کنند. چیپ به‌کاررفته در این تلفن هوشمند نیز به اندازه‌ای قوی هست که فیلم‌برداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 1080p با نرخ 60 فریم بر ثانیه را امکان‌پذیر کند؛ چیزی که نمی‌توان گفت بین گوشی های میان رده مرسوم است.

اچ تی سی یو 12 لایف

در بخش جلویی نیز احتمالا دوربین 13 مگاپیکسلی با پشتیبانی از حالت زیبایی، تشخیص چهره و داشتن فلاش LED اختصاصی، توجه خریداران را به خود جلب خواهد کرد.

زمان عرضه و قیمت

میان رده جدید تایوانی‌ها با بهره‌گیری از اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری اختصاصی HTC Sense، در دو رنگ آبی (Moonlight Blue) و بنفش (Twilight Purple) به فروش می‌رسد (عرضه این رنگ‌ها با توجه مناطق مختلف، متفاوت خواهد بود).در نهایت، دستگاه پیش رو از اوایل اکتبر (اواسط مهر) با قیمت 299 پوند (390 دلار) در بازار کشورهای اروپایی و آسیایی به فروش خواهد رسید. در ادامه می‌توانید عکس‌های اچ تی سی یو 12 لایف را تماشا کنید.

گالری تصاویر اچ تی سی یو 12 لایف

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*