فروش وانت آمیکو آسنا

طرح فروش وانت آمیکو آسنا به مناسبت عید غدیر خم آغاز شد (شهریور 97)

رئیس سازمان فروش شرکت ارس خودرو دیزل اعلام کرد طرح جدید فروش وانت آمیکو آسنا به مناسبت عید غدیر خم آغاز شده است. پیکاپ Amico در شهریور 97 با موعد تحویل 20 روز کاری به مشتریان عرضه می‌شود.

شرایط جدید فروش ویژه و نقدی پیکاپ آمیکو توسط شرکت ارس خودرو دیزل اعلام شد. شرکت ارس خودرو دیزل به عنوان تولیدکننده خودروهای تجاری و باری در ایران فعالیت می‌کند. وحید محمدی، رئیس سازمان فروش شرکت ارس خودرو دیزل از آغاز طرح فروش وانت آمیکو آسنا به مناسبت عید غدیر خم خبر داد. به گفته محمدی، قیمت پیش‌بینی شده برای وانت‌های تک کابین و دو کابین به ترتیب 145 میلیون و 217 میلیون تومان بوده و زمان تحویل خودروها نیز کمتر از 30 روز و در حدود 20 روز کاری خواهد بود. شرایط فروش ویژه وانت‌های آمیکو تا 15 روز آینده ادامه دارد.

آمیکو آسنا، یک پیکاپ وانت با ابعاد بزرگ است که از موتور 2.4 لیتری میتسوبیشی با قدرت حدود 143 اسب بخار و استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می‌برد که این میزان قدرت از طریق گیربکس 6 سرعته به چرخ‌های منتقل می‌شود. مصرف سوخت 10.7 لیتر در هر صد کیلومتر، ترمز ABS و EBD، دو کیسه هوا و صندلی‌های چرمی از جمله ویژگی‌های این خودرو است.

شرایط فروش وانت آمیکو آسنا – شهریور 97

خودروقیمتزمان تحویل
تک کابین145 میلیون تومان20 روز کاری
دو کابین217 میلیون تومان