مقایسه ابعاد سونی اکسپریا ایکس زد 3

مقایسه ابعاد سونی اکسپریا ایکس زد 3 با سایر پرچمداران حال حاضر بازار

سونی در نمایشگاه IFA 2018 برلین از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد. اینک قصد داریم مقایسه ابعاد سونی اکسپریا ایکس زد 3 را با سایر پرچمداران بازار انجام دهیم و عملکرد مهندسان ژاپنی را به چالش بکشیم.

سونی امروز در خلال نمایشگاه IFA 2018 از اکسپریا ایکس زد 3 رونمایی کرد. این گوشی اولین پرچمدار ژاپنی‌هاست که با نمایشگر بزرگ OLED شش اینچی و نسبت نمایشگر 18:9 تولید شده است. ایکس زد 3 بزرگترین پرچمدار سرزمین آفتاب محسوب می‌شود و آمده تا میان رقبای بلند قامت خود قد علم کند.

گرچه ایکس زد 3 بزرگترین پرچمدار سونی تا به حال است، اما برای متوجه شدن میزان دقیق اندازه آن بهتر است ابعاد آن را با سایر گوشی‌های مطرح مقایسه کنیم. ما نیز در ادامه به مقایسه ابعاد سونی اکسپریا ایکس زد 3 با گوشی‌های گلکسی نوت 9، گلکسی اس 9، ال جی جی 7، آیفون ایکس و اکسپریا ایکس زد 2 پرداخته‌ایم تا ابعاد پرچمدار جدید سونی ملموس‌تر شود.

مقایسه ابعاد سونی اکسپریا ایکس زد 3 با سایر پرچمداران

مقایسه ابعاد سونی اکسپریا ایکس زد 3

مقایسه ابعاد سونی اکسپریا ایکس زد 3

همان‌طور که در تصاویر نیز مشخص است، گرچه ایکس زد 3 ضخامت بیشتری نسبت به تمامی گوشی‌ها به جز ایکس زد 2 دارد اما مهندسان سونی توانسته‌اند گوشی را به گونه‌ای طراحی کنند که نسبت به برخی از هم قد و قامت‌هایش راحت‌تر در دست جای بگیرد و جمع و جورتر باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. از همه شون بزرگ تره

  2. طراحی ناچ چقد زشته خدایی طراحی نوت و xz3 ا همه خوشگلتر بود

  3. ابعال ایفون از همه بهتره
    ولی بقیه چیزاش صفره