گوشی آنر پلی (Honor Play) با قیمتی باورنکردنی در راه بازارهای جهانی

گوشی آنر پلی (Honor Play) با قیمتی باورنکردنی در راه بازارهای جهانی

کمپانی آنر در جریان نمایشگاه ایفا 2018 (IFA 2018) اعلام کرد که گوشی آنر پلی (Honor Play) با قیمت استثنایی و مشخصات و امکانات فنی بسیار بالای خود به زودی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

در حالی که سونی از یک پرچمدار و ال جی از دو اسمارت فون میان‌رده در رویداد ایفا 2018 رونمایی کرده، آنر نسخه جهانی ارزان ترین گوشی مجهز به پردازنده کایرین 970 را رونمایی کرد. گوشی آنر پلی که پیش از این تنها در پشت ویترین فروشگاه‌های هندی یافت می‌شد، حال قرار است در سایر بازارهای جهانی از جمله اروپا و آمریکا نیز دیده شود.

Honor Play یک گوشی گیمینگ با برخورداری از تکنولوژی GPU Turbo است. این محصول را می‌توان هشتمین موبایل هواوی آنر دانست که به این فناوری مجهز است؛ قابلیتی که باعث می‌شود تا در عین بهره‌گیری از توان و قدرت پردازش بالا، مصرف برق پایینی داشته باشد. آنر در ساخت این اسمارت فون همکاری مستقیمی با سازندگان بازی آنلاین و محبوب PUBG نیز داشته است. گوشی آنر پلی از 10 حالت مختلف ویبره بهره می‌برد که این حالت‌ها با توجه به نوع اسلحه انتخابی شما در بازی، تغییر می‌کنند.

نسخه جهانی آنر پلی به همراه معرفی دو رنگ منحصربه‌فرد رونمایی شده است؛ قرمز (با نام اختصاصی Player Edition Red) و مشکی (با نام اختصاصی Player Edition Black) که در هر دو نسخه، رنگ قرمز در بخش‌هایی همچون کلیدهای فیزیکی، دوربین و سنسور اثر انگشت خودنمایی می‌کند. بدین ترتیب، گوشی آنر پلی در 5 رنگ ساخته شده که دیگر گزینه‌های آن شامل رنگ استاندارد مشکی (Midnight Black)، آبی (Navy Blue) و بنفش (Ultra Violet) هستند.

قیمت گوشی آنر پلی

از هیجان‌انگیزترین مشخصات آنر پلی می‌توان به قیمت آن اشاره کرد. این گوشی مخصوص بازی با قیمت 329 یورو برای نسخه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به بازار جهانی عرضه خواهد شد که در صورت خرید ورژن Player Edition آن، باید 20 یورو اضافه‌تر پرداخت شود. باید منتظر ماند و دید آیا گوشی جدید هواوی آنر را در بازار ایران نیز خواهیم دید یا خیر.

عکس های آنر پلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اخه زیر تومن گوشی میدن الان خوش انصاف‌. ورا اینجور فکر میکنین شما

  2. حاشیه پایین ش حذف نشده هنوز