دستبند هوشمند ویوو اسمارت 4

گارمین دستبند هوشمند ویوو اسمارت 4 را معرفی کرد

گارمین در نمایشگاه IFA 2018، دستبند هوشمند ویوو اسمارت 4 (Garmin Vivosmart 4) را معرفی کرد. محصول جدید گارمین با امکانات فراوان خود می‌تواند نقش یک ردیاب تناسب اندام را ایفا کند.

در کنار سخت افزارها و گوشی های جدید، امسال شاهد رونمایی از چند گجت پوشیدنی خوش‌ساخت در نمایشگاه فناوری برلین بودیم. دستبند هوشمند ویوو اسمارت ۴ یکی از همین محصولات است که با قابلیت‌های جذابی همچون توانایی اندازه‌گیری سطح غلظت اکسیژن خون، می‌تواند به کاربران در داشتن تجربه خوابی بهتر کمک کند.

سازندگان همچنین از نظاره‌گر Body Battery در محصول جدید خود بهره‌اند که قادر به تخمین انرژی اندوخته بدن است. این سیستم در واقع از ترکیب اطلاعات جمع‌آوری شده از استرس، تغییرپذیری ضربان قلب، خواب و فعالیت کاربر استفاده می‌کند. اطلاعات اضافی به کاربران اجازه خواهد داد در مورد چگونگی تاثیر رفتارها و فعالیت‌های چند روز قبل آنها بر احساس‌شان در یک لحظه مشخص، مطمئن شوند.

دستبند هوشمند ویوو اسمارت 4

دستبند هوشمند ویوو اسمارت 4 با قابلیت ردیاب پیشرفته و جدید گارمین همراه شده و می‌تواند مراحل مختلف خواب سبک، عمیق و REM را در کنار تحرک کاربر در طول شب، اندازه‌گیری کند. گارمین از محصول جدید خود به عنوان «شیک‌ترین دستبند ردیاب خود تا به امروز» یاد می‌کند. Vivosmart 4 با طراحی بسیار باریک، در چندین رنگ طلایی، نقره‌ای و رز گلد به فروش خواهد رسید. کاربران بدون نگرانی از آسیب دیدن دستگاه می‌توانند از آن هنگام حمام یا شنا استفاده کنند. باتری دستگاه نیز حداکثر هفت روز در خدمت کاربران خواهد بود.

به زودی فروش دستبند هوشمند ویوو اسمارت 4 با قیمت 129.99 دلار آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. طراحیش پسرونس .به دست پسرا بیشتر میاد .پس ب کار من نمیاد نمیخرم

  2. اووووووف قیمتش خیلی زیاده برا همچین ساعتی