لپ تاپ سبک لنوو یوگا اس 730

لپ تاپ سبک لنوو یوگا اس 730 در IFA 2018 معرفی شد

لپ تاپ سبک لنوو یوگا اس 730 (Lenovo Yoga S730) در نمایشگاه ایفا 2018 برلین معرفی شد. این اولترابوک جدید لنوو به پردازنده های نسل هشتمی اینتل و یک نمایشگر 13.3 اینچی مجهز شده است.

زمانی که به لپ تاپ ها نگاه می‌کنیم، قابلیت حمل یک قابلیت کلیدی خواهد بود و بر همین اساس بسیاری از سازندگان به دنبال تولید لپ تاپ هایی با حداقل وزن ممکن هستند. با این حال در اینجا برخی لپ تاپ ها نظیر لپ تاپ های گیمینگ نیز وجود دارد که شاید چندان مورد علاقه سایر کاربران نباشند، اما در مواردی که شما بخواهید در تمام طول روز عملکرد سنگینی را از آن‌ها بخواهید، به طبع با وجود قطعات زیر قابشان از وزن بیشتری نیز برخوردار خواهند بود.

ضخامت 11 میلی‌متری لنوو یوگا اس 730 !

لپ تاپ سبک لنوو یوگا اس 730

اما اگر وزن لپ تاپ برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، در نمایشگاه ایفا 2018 خبرهای خوبی برای شما وجود دارد. کمپانی لنوو در ساعات اولیه صبح روز جمعه 9 شهریور ماه از جدیدترین محصولات خودش در خلال برگزاری این نمایشگاه پرده برداری کرد که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها لپ تاپ لنوو اس 730 بود. قابلیت حمل آسان این لپ تاپ 1.2 کیلوگرمی، از مهم‌ترین ویژگی‌های آن محسوب می‌شود که منجر به جذاب‌تر بودن آن نسبت به سایر رقبای هم رده‌اش شده است. جدا از وزن کم،‌ ضخامت این دیوایس نیز تنها 11 میلی‌متر است که به معنای قرارگیری لپ تاپ در کوله پشتی‌های شما، بدون هرگونه مشکل خاصی خواهد بود.

از نظر مشخصات فنی لنوو یوگا اس 730 ارائه کننده دو پیکربندی مختلف است، جایی که کاربران می‌توانند بین یک پردازنده Core i5-8265U اینتل و پردازنده کمی قدرتمندتر Core i7-8565U یکی را برگزینند. این لپ تاپ اجرا کننده ویندوز 10 هوم است و تا 16 گیگابایتی رم DDR4 را نیز پشتیبانی می‌کند. یک نمایشگر 13.3 اینچی فول اچ دی IPS بدون گزینه لمسی بر روی قاب جلویی آن قرار گرفته است و یک حافظه داخلی از رنگ 128 گیگابایت الی 1 ترابایت از نوع SSD نیز میزبان اطلاعات شما خواهد بود.

در اینجا همچنین یک گرافیک داخلی Intel HD 620 قرار گرفته است، اما ما امیدواریم در آینده نزدیک شاهد یک کارت گرافیک مجزا در زیر قاب این لپ تاپ نیز باشیم. لنوو یوگا اس 730 همچنین ارائه کننده عمر باتری 10 ساعته است و به فناوری صوتی Dolby Atmos‌ نیز تجهیز شده است. متاسفانه سازنده قیمت و زمان عرضه لپ تاپ سبک خود را اعلام نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اووووف عجب ظرافتی خدا خیلی باریک و خوبه

  2. به نظر من ادم یه آیپد بگیره خیلی بهتر از لپتاپه .همون کارو میکنه و در عین حال فضا کمتری اشغال میکنه .حمل کردنشم راحت تره