لنزهای کلیپسی Connect X

گجت جدید Olloclip لنزهای کلیپسی آیفون 10 را به هر گوشی هوشمندی متصل می‌کند

لنزهای کلیپسی Connect X شرکت Olloclip مخصوص آیفون 10 ساخته شده‌اند، اما این انحصار پایان یافت. به لطف ارائه گجت جدیدی با نام Multi-Device Clip توسط همین شرکت در جریان نمایشگاه IFA 2018، از این پس می‌توان از این لنزهای کلیپسی بر روی هر گوشی هوشمندی استفاده کرد

شرکت Olloclip، برای نخستین مرتبه هفت سال پیش ساخت لنزهای دوربین مخصوص برای گوشی های هوشمند را آغاز کرد. کیت دوربینی که این شرکت برای گوشی آیفون 4 عرضه کرده بود، مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت. Olloclip بعد از آن، تعداد بیشتری لنز کلیپسی معرفی کرد که اغلب آن‌ها مخصوص گوشی های آیفون طراحی شده بودند.

وقتی این شرکت پا را از دنیای آیفون فراتر گذاشت، همچنان هر یک از لنزهای کلیپسی آن فقط با یک گوشی هوشمند خاص کاربرد داشتند. به عبارت دیگر، کاربران می‌بایست بسته به نوع گوشی هوشمند خود اقدام به خرید لنزهای جانبی برای دوربین موبایل می‌کردند. از آنجایی که تنوع در دنیای گوشی هوشمند بی‌نظیر است، احتمال این که برای برخی مدل‌ها هیچ لنز جانبی وجود نداشته باشد بسیار زیاد است. این شرکت با معرفی گجت جدیدی با نام Multi-Device Clip مشکل یاد شده را حل کرد.

استفاده از لنزهای کلیپسی Connect X آیفون 10

با استفاده از این گجت که به راحتی به هر گوشی آیفون یا اندرویدی متصل می‌شود، می‌توان لنزهای کلیپسی Connect X این شرکت را به هر گوشی هوشمندی متصل کرد. لنزهای Connect X در ابتدا مخصوص آیفون ایکس طراحی شدند، اما اکنون همراه با هر گوشی هوشمندی قابل استفاده هستند.

لنزهای کلیپسی Connect X

Multi-Device Clip یک گیره پلاستیکی دارای خاصیت ارتجاعی با پد لاستیکی بوده و خیلی محکم به گوشی متصل می‌شود. ساختار آن به نحوی است که لنز کلیپسی را می‌توان علاوه بر دوربین اصلی، بر روی دوربین سلفی نیز سوار کرد. با استفاده از آن خواهید توانست لنزهای Connect X را با هر گوشی هوشمند یا تبلت، حتی در زمان قرار داشتن قاب محافظ بر روی آن‌ها، استفاده کنید. البته ضخامت مجموع بدنه و قاب محافظ نباید بیشتر از 12 میلی‌متر باشد. با وجود ادعای سازنده، حین تست Multi-Device Clip با وان پلاس 6 در نمایشگاه IFA 2018، برای اتصال لنز کلیپسی به گوشی مشکل داشتیم.

اگر مالک یک گوشی هوشمند قدیمی بوده و در حسرت داشتن دوربین موبایلی همچون هواوی پی 20 پرو به سر می‌برید، می‌توانید با استفاده از گجت Multi-Device Clip و خرید لنزهای کلیپسی Connect X، کیفیت تصویربرداری دوربین گوشی‌تان را به میزان قابل توجهی افزایش بدهید.

این ابزار فوق‌العاده از چند هفته دیگر به قیمت 60 دلار عرضه شده و درون جعبه آن، یک لنز Connect X به انتخاب کاربر وجود خواهد داشت. در نظر داشته باشید این یک فرصت فوق‌العاده‌ است، چرا که خود لنزهای کلیپسی Connect X به صورت جداگانه به قیمت‌های 60 الی 80 دلار به فروش می‌رسند. می‌توان با پرداخت 45 دلار، خود گجت را به صورت تکی خریداری کنید. با توجه به ساختار پلاستیکی وسیله، این قیمت بالایی محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*