دوربین های مسافرتی سونی DSC-HX99 و DSC-HX95

معرفی دوربین های مسافرتی سونی DSC-HX99 و DSC-HX95 در ایفا 2018

دوربین های مسافرتی سونی DSC-HX99 و DSC-HX95 در نمایشگاه ایفا 2018 برلین معرفی شدند. این دو دوربین کامپکت سونی با قیمت کمتر از 500 یورو از پاییز عرضه می‌شوند.

آیا به دنبال خرید دوربین های مسافرتی با عملکردی خوب و قدرتی بالا هستید؟ دوربین های سونی DSC-HX99 و DSC-HX95 بهترین گزینه‌هایی خواهند بود که سونی آن‌ها را با خود به نمایشگاه ایفا 2018 آورده است.

دوربین های مسافرتی سونی DSC-HX99 و DSC-HX95

دوربین های کامپکت معمولا گزینه‌های ارزان قیمت‌تر و قابل حمل‌تری از دوربین های DSLR هستند. حداقل این قضیه تا زمانی که دوربین های بدون آینه با تلفیقی از عملکرد خوب و قابلیت حمل آسان به بازار نیامده بودند صدق می‌کرد. حالا سازندگان موفق شده‌اند مرزهایی که ما از یک دوربین کامپکت انتظار داریم را جابجا کرده و تغییر دهند.

اما اگر شما به دنبال یک دوربین کامپکت هستید که آن را با خود به راحتی به مسافرت ببرید، خبر خوب این که سونی با حضور در نمایشگاه IFA 2018 برلین از یک جفت دوربین کامپکت جذاب پرده برداری کرده است. به نقل از این شرکت ژاپنی، دوربین کامپکت سونی DSC-HX99 و DSC-HX95 کوچک‌ترین دوربین های مسافرتی مجهز به زوم بالا هستند که می‌توانند ویدیوهایی با وضوح 4K را نیز ضبط کنند.

دوربین های مسافرتی سونی DSC-HX99 و DSC-HX95

این بدان معناست که اگر شما هم یک ویدیوبلاگر هستید و می‌خواهید ویدیوهای باکیفیتی را بدون یک دوربین بزرگ به ضبط برسانید،‌ دوربین های مسافرتی سونی می‌توانند دقیقا همان چیزی باشند که به آن‌ها نیاز دارید. سونی DSC-HX99‌ و DSC-HX95 از لنزهای 720-24 میلی‌متری ZEISS Vario-Sonnar، موتور پردازش تصویر BIONZ سونی و یک ال سی دی تاشو بهره می‌برند. مدل H99‌ علاوه بر همه این‌ها، همچنین از یک پد لمسی همراه با فوکوس لمسی و شاتر لمسی به علاوه کنترل رینگ قابل تغییر برخوردار است. به جز این تفاوت زیادی بین این دو مدل وجود نخواهد داشت.

قیمت سونی DSC-HX99 و DSC-HX95

از نظر قیمتی مدل HX99 با قیمت 450 یورو به عرضه می‌رسد، در حالی که مدل HX95 را می‌توانید با قیمت 430 یورو خریداری کنید. انتظار می‌رود فروش هر دو مدل از اکتبر سال جاری میلادی (مهر ماه/آبان ماه) آغاز شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*