ایرباد سنهایزر مومنتوم

با ایرباد سنهایزر مومنتوم آشنا شوید: اولین ایرباد بی‌سیم واقعی آلمانی‌ها

این روزها بازار ایربادهای بی‌سیم بسیار داغ است و کمپانی‌های متعددی در جریان نمایشگاه IFA 2018 از ایربادهای خود رونمایی کردند. ایرباد سنهایزر مومنتوم (Sennheiser Momentum) نیز یکی از بهترین ایربادهای تازه معرفی شده از سوی این کمپانی آلمانی است.

اگر گشتی در نمایشگاه IFA 2018 بزنیم، محصولات متنوع و جذاب زیادی را برای دوست‌داران موسیقی پیدا خواهیم کرد. یکی از محصولاتی که در نمایشگاه IFA امسال تبدیل به ترند شده، ایربادهای بی‌سیم «واقعی» هستند. گرچه ایربادهای قدیمی نیز طراحی بدون سیم داشتند، اما برخی از آن‌ها مانند Apple BeatsX یا Beoplay E6 به معنای واقعی بدون سیم نبودند. اینک ایرباد سنهایزر مومنتوم با طراحی کاملا بی سیم آمده تا یکی از ستاره‌های درخشان این عرصه باشد.

ایرباد سنهایزر مومنتوم

ایرباد سنهایزر مومنتوم اولین ایرباد این کمپانی آلمانی به حساب می‌رود

همان‌طور که گفتیم ایرباد سنهایزر مومنتوم اولین ایرباد این کمپانی به شمار می‌رود که بعد از ایرباد بی سیم آدیو تکنیکا معرفی شد. طبق ادعاهای سنهایزر، ایربادهای جدید این کمپانی مجهز به درایورهای داینامیک 7 میلی‌متری، پشتیبانی از کدک AAC و بلوتوث هستند و با فناوری کوالکام aptX نیز سازگاری کامل دارند. آلمانی‌ها تکنولوژی جدیدی در میکروفون مومنتوم به کار گرفته‌اند که به وسیله آن، حتی در محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا می‌توان به راحتی به مکالمه با ایرباد سنهایزر مومنتوم پرداخت. همچنین میزان حذف نویز محیطی نیز به وسیله اپلیکیشن اختصاصی سنهایزر قابل شخصی‌سازی خواهد بود.

با یک بار شارژ کامل ایرباد مومنتوم می‌توان تا 4 ساعت به موسیقی گوش داد و کیس شارژر آن می‌تواند ایرباد را تا 12 ساعت دیگر فعال نگه دارد، بنابراین نگرانی بابت گوش دادن به موسیقی با مومنتوم و مسافرت‌های طولانی مدت از بین خواهد رفت. سنهایزر اواسط آبان ماه را برای عرضه مومنتوم را در نظر گرفته و آن را با قیمت 299 یورو روانه بازار می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*