لوازم جانبی گیمینگ ریزر

جدیدترین لوازم جانبی گیمینگ ریزر در نمایشگاه IFA 2018 معرفی شد

شرکت ریزر نمایشگاه IFA 2018 را فرصت خوبی برای معرفی تعداد زیادی لوازم جانبی مخصوص گیمرها دید. در جریان این نمایشگاه شاهد عرضه گستره‌ای از لوازم جانبی گیمینگ ریزر بودیم که در ادامه به صورت مختصر به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

احتمالا گیمرها تا امروز، بیش از همه از محصولات معرفی شده ایسر در نمایشگاه IFA 2018 به وجد آمده‌اند، چرا که در کنار نمایش لپ تاپ گیمینگ جدید خود، سه مانیتور مخصوص گیم و از همه مهمتر، میز کامپیوتر گیمینگ ایسر پریدیتور ترانوز را معرفی کرده است. با این حال کاربران حرفه‌ای همگی چشم انتظار رونمایی‌های ریزر در این نمایشگاه بوده‌اند. خوشبختانه تعداد زیادی از لوازم جانبی گیمینگ ریزر طی دو رویداد مهم PAX West و IFA 2018 رونمایی شدند.

سه مورد از جدیدترین لوازم جانبی گیمینگ ریزر

مجموعه جدید لوازم جانبی گیمینگ ریزر شامل یک کیبورد، یک ماوس و یک هدست‌ مخصوص گیمرها است. هدست جدید آن در واقع نسخه Tournament مدل Kraken بوده و به لطف استفاده از THX Spatial Audio، کاربر می‌تواند نحوه پخش صدا را مشخص و تعیین کند منبع صدا در کجا قرار دارد. این قابلیت مخصوصا در بازی‌های دارای کاراکتر اول شخص جذابیت خاصی خواهد داشت.

لوازم جانبی گیمینگ ریزر

یکی دیگر از ویژگی‌های آن وجود ژل‌های خنک‌کننده بر روی ابر هدست است، به همین دلیل حین قرار دادن آن بر روی گوش برای مدت زمان طولانی، احساس خستگی نخواهید کرد. قیمت هدست ریزر کراکن تورنمنت ادیشن (Kraken Tournament Edition) برابر 100 دلار بوده و می‌توان همراه با انواع لوازم و گجت‌ها از آن استفاده کرد.

یکی دیگر از لوازم جانبی گیمینگ ریزر کیبورد ریزر بلک ویندو الایت (Razer BlackWidow Elite) است. این یک کیبورد مخصوص بازی مکانیکی بوده و به Multi-Function Digital Dial و Razer Hypershift مجهز شده است. همراه با این کیبورد می‌توان از سوئیچ‌های مکانیکی ریزر در رنگ‌های سبز، نارنجی و زرد استفاده کرد.

لوازم جانبی گیمینگ ریزر

بر روی کیبورد محلی برای استراحت دادن مچ قرار داشته و به همین دلیل از بروز خستگی به خاطر نشستن پشت سیستم برای مدت زمان طولانی جلوگیری خواهد شد. کیبورد گیمینگ جدید ریزر به قیمت 170 دلار به فروش خواهد رسید.

آخرین مورد بین جدیدترین لوازم جانبی گیمینگ ریزر ماوس بی‌سیم ریزر مامبا وایرلس (Razer Mamba Wireless) است. ماوس مخصوص بازی Razer Mamba مدت‌ها است در بازار وجود دارد، اما مدل جدید به سنسور اپتیکال 5G مجهز شده و دارای دقت 16 هزار دی‌پی‌‌آی است.

ماوس Razer Mamba Wireless

همراه با این ماوس گیمینگ ریزر می‌توان از سوئیچ‌های ماوس مکانیکی شرکت استفاده کرد که گفته می‌شود برای حدود 50 میلیون مرتبه کلیک کافی است. به ادعای سازنده، با یک مرتبه شارژ کردن ماوس Razer Mamba Wireless می‌توان برای پنجاه ساعت از آن استفاده کرد. قیمت محصول 100 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*