اسنیکر با فناوری جوهر الکترونیکی

سونی و نیوبالانس یک اسنیکر با فناوری جوهر الکترونیکی ساخته‌اند

سونی و نیوبالانس در همکاری با یکدیگر، یک اسنیکر با فناوری جوهر الکترونیکی طراحی کرده و آن را در غرفه سونی در IFA 2018 قرار داده‌اند. هرچند، ظاهرا ما تنها با یک کانسپت بسیار جذاب رو به رو هستیم.

FES Watch یکی از لوازم جانبی جذاب با بهره‌گیری از فناوری کاغذ الکترونیکی بود که نخستین بار در سال 2014 نمایش داده شد و سپس از طریق پلتفرم First Flight در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. این ساعت در واقع از نخستین محصولاتی بود که در پلتفرم First Flight سونی معرفی شد و به اندازه‌ای موفق بود که سازندگان، نسل دوم را با نام FES Watch U روانه بازار کردند. عرضه چنین ساعت‌هایی بیرون از ژاپن چندان مرسوم نیست، اما تیم FES در غرفه سونی در نمایشگاه ایفا 2018 حاضر شده و محصولی جذاب را پیش روی کاربران قرار داده است: یک اسنیکر جدید با فناوری E-Ink که در تعامل با کمپانی مشهور نیوبالانس ساخته شده است.

بخش‌های سفید و سیاه کف کفش ظاهر بسیار زیبایی داشته و روی آن می‌توان تغییر طرح‌های گرافیکی مختلف را مشاهده کرد. ظاهرا سازندگان برنامه‌ای برای عرضه اقتصادی این کفش‌ها ندارند و همکاری آنها بهانه‌ای برای نصب چیزی جذاب در غرفه سونی در رویداد فناوری برلین بوده است.

آن‌گونه که به نظر می‌رسد، شاید ساخت یک اسنیکر با فناوری جوهر الکترونیکی که کار کند، راحت باشد و امکان شستشوی آن وجود داشته باشد (آب و باتری‌ها تمایلی به ارتباط با یکدیگر ندارند) در این مرحله کمی پیچیده باشد. برای نمونه، چندین سال است که ShiftWear تلاش دارد این کار را انجام دهد و حتی بعد از جمع‌آوری 1 میلیون دلار و پیش‌فروش آنلاین، اوایل سال جاری میلادی بود که از لغو توسعه این پروژه تا زمانی که یک تزریق مالی دیگر انجام شود، خبر داد.

اسنیکر با فناوری جوهر الکترونیکی

به هر صورت، این اسنیکر می‌تواند چشم‌اندازی بسیار جذاب از آینده باشد؛ جایی که علاوه بر داشتن یک نمایشگر در جیب و روی مچ دست خود، آنها را روی پا نیز خواهیم داشت. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتر از این وسیله جذاب را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*