هدست Kraken Tournament Edition ریزر

با هدست Kraken Tournament Edition ریزر از جای دشمنانتان باخبر شوید

هدست Kraken Tournament Edition ریزر در نمایشگاه ایفا 2018 معرفی شد. به لطف این هدست می‌توانید از جایگاه دقیق دشمنانتان در یک جنگ مهیج مطلع شوید.

کمپانی ریزر ساعاتی پیش در خلال برگزاری نمایشگاه IFA 2018 از یک هدست مجهز به فناوری THX پرده برداری کرد که می‌تواند شما را از جای دقیق دشمنانتان مطلع کند. هدست Kraken Tournament Edition ریزر نخستین محصول مجهز به فناوری صوتی THX Spatial Audio است که می‌تواند صداها را از تمامی نقاط، به صورت کاملا دقیق پخش کرده و زمانی که هدست بر روی سر شما است آن را تنظیم کند. آن این هدست همچنین می‌تواند به صورت خودکار فرمت‌های صوتی را شناسایی کند، ب هشما اجازه دهد با پارامتر‌هایی همچون شفافیت صدا و بوست بیس پروفایل شخصی برای خود ایجاد کنید و بالانس درست بین صداهای بازی و چت را بیابید.

قیمت هدست Kraken Tournament Edition ریزر

هدست Kraken Tournament Edition ریزر شامل یک کنترل باکس صوتی USB داخلی می‌شود که می‌توانید در میانه‌ی یک جنگ مهیج به آسانی آن را بیابید. همچنین به صورت پیشفرض با رو گوشی‌های کولینگ ژل همراه است که در نسخه‌ی پیشین این هدست یک گزینه‌ی انتخابی بود. هدست گیمینگ ریزر قرار است از ماه آینده با قیمت 100 دلار به فروش برسد.

علاوه بر هدست Kraken Tournament Edition ریزر ، این شرکت از محصولات دیگری نیز در نمایشگاه ایفا 2018 پرده برداری کرده است. یکی از آن‌ها کیبورد گیمینگ BlackWidow Elite است. این محصول همانند نسخه‌ی گذشته‌ی خود BlackWidow Ultimate از سوئیچ دیواری مکانیکی دوگانه مقاوم در برابر ضربه، افکت‌های نوری قابل برنامه ریزی و عملکرد هایپرشیفت (محافظ) برخوردار است که به شما اجازه می‌دهد سرویس Razer Synapse 3 را بر روی هر دکمه‌ای از کیبورد که خواستید تنظیم کنید. این کیبورد همچنین از دکم‌های Digital Dial و چندرسانه‌ای برخوردار است. علاوه بر این شما می‌توانید تا 5 پروفایل شخصی را در حافظه ابری این کیبورد ذخیره کنید. کیبورد گیمینگ ریزر BlackWidow Elite با قیمت 170 دلار به عرضه درخواهد آمد.

در انتها ریزر از یک ماوس بیسیم به نام Mamba Wireless، یک نسخه آپگرید شده از Mamba اصلی پرده برداری کرده است که می‌تواند با 50 ساعت، عمر باتری دو برابر از گذشته را ارائه کند. این ماوس نیز از همان فناوری فرکانس سازگار و پردازنده / ذخیره سازی ابری نسل گذشته برخوردار است. این ماوس از وضوح 16000dpi و دقت 99.4 درصدی برخوردار است که می‌تواند بالاترین نرخ در بازار باشد. ماوس Razer Mamba Wireless‌ از هم اکنون با قیمت 100 دلار به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*