طرح فروش محصولات سایپا

هجوم پیش از موعد مردم برای ثبت نام در طرح فروش محصولات سایپا

در حالی که هنوز طرح فروش محصولات سایپا آغاز نشده، مردم برای ثبت نام در این طرح فروش به سایت فروش محصولات سایپا و نمایندگی‌های این شرکت خودروسازی هجوم آورده‌اند.

به گفته مسئولان، قرار است طرح پیش فروش 40 هزار دستگاه خودرو از امروز (شنبه 10 شهریور 1397) توسط ایران خودرو و سایپا آغاز شود. گفته می‌شود در این طرح فروش، محصولات ایران خودرو و سایپا با قیمت قطعی و مناسب و موعد تحویل حدودا یک ماهه به مشتریان عرضه می‌شود و خریداران نیز تا یک سال حق صلح یا فروش خودروی خریداری شده را نخواهند داشت تا به این ترتیب به نوعی دلالی و واسطه‌گری از دور خارج شود.

در حالی که هنوز جزئیات طرح فروش محصولات سایپا اعلام نشده و ثبت نام آغاز نشده است، مردم به سایت فروش محصولات سایپا و نمایندگی‌های این شرکت خودروسازی هجوم آورده‌اند. با توجه به افزایش شدید قیمت خودروهای داخلی در بازار، مصرف کنندگان با هجوم به سایت فروش سایپا و نمایندگی‌ها در تلاش هستند تا از روند ثبت نام اطلاع پیدا کنند.

طرح فروش محصولات سایپا به زودی آغاز می‌شود

شرکت سایپا در سایت فروش محصولات خود تمامی گزینه‌ها را غیر فعال کرده و با مراجعه به این سایت، تنها پیام زیر را مشاهده می‌کنید که در آن نوشته شده شرایط فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به زودی اعلام خواهد شد. گفتنی است به محض اعلام جزئیات طرح فروش محصولات سایپا و ایران خودرو، این بخشنامه را در گجت نیوز منتشر خواهیم کرد.

طرح فروش محصولات سایپا