فروش محصولات سایپا

فروش محصولات سایپا در هفته جاری به صورت اینترنتی آغاز می‌شود

طرح فروش محصولات سایپا در شهریور ماه 97 ، از این هفته در وب سایت رسمی این شرکت آغاز می‌شود. گروه خودروسازی سایپا به منظور تنظیم بازار و قطع دست دلالان، محصولات خود را با قیمت قطعی و مصوب به صورت اینترنتی به فروش می‌رساند.

گروه خودروسازی سایپا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد طرح فروش محصولات سایپا از این هفته در وب سایت رسمی این شرکت آغاز خواهد شد. در این طرح فروش قرار است حدود 20 هزار دستگاه خودرو به منظور تنظیم بازار و قطع دست دلالان و سودجویان به مشتریان عرضه شود.

سایپا همچنین در اطلاعیه‌ی خود از مشتریان خواسته تا فقط از نمایندگی‌های مجاز و سایت اینترنتی رسمی این گروه به نشانی www.saipacorp.com اقدام به ثبت نام و خرید خودروی مورد نیاز کنند و از پرداخت هرگونه وجه اضافی و یا واریز وجه به حساب‌های غیر شرکت سایپا و بالاتر از قیمت‌های مصوب خودداری نمایند.

فروش محصولات سایپا با قیمت واقعی

در این اطلاعیه تاکید شده قیمت‌هایی که در سایت‌های خرید و فروش خودرو یا توسط دلالان اعلام می‌شود قیمت واقعی نیستند و دلالان آن را برای سودجویی اعلام می‌کنند. مشتریان می‌توانند قیمت‌های مصوب محصولات سایپا را از طریق سایت رسمی این گروه مشاهده کنند. جزئیات و تاریخ دقیق شروع فروش محصولات سایپا به زودی اعلام می‌شود و برای ثبت نام اینترنتی محصولات می‌توانید به وب سایت www.saipa.iranecar.com مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اصن معلومه اینجا چه خبره !
    اصن امیدی هست که اینا ماشین وبهمون تحویل بدن و این که دوزدی درکارنباشه

    • چند روز دیگه اعلام میکنن ج ق با مبلغ چندین هزار میلیارد از ایران گریخت و دو شرکت خودرو ساز اعلام ورشکستگی نمودند و نهایتا هیچ خودرو و هیچ خسارتی هم نداریم بدیم و شما میتوانید شبها سریال دادگاه آقای ج ق را تماشا کنید که حاضر نیست پول ها رو پس بده چقدر تکراری داستان های این کشور

  2. اگر مردم یک ماه خودرو صفر نخرند هم ماشین ارزان میشه هم دست دلالان از بازار کوتاه میشه .اما حیف که همه فقط حرف میزنند موقع ثبت نام ساعتها پشت سایت سرکارند.

  3. یه دزدی بزرگ دیگه توی راهه که سر مرد کلاه بذارن

  4. میشه قیمت های جدیدو بذارید لطفا

    • سلام.اصلا قیمت بذارن پراید 5 میلیون باید ببینیما میشه ثبتنام کرد یا خیر؟که نمیشه سایت بسته میشه و بعد از گذشت یک روز همه رو برای یک کد ملی ثبتنام میکنن و به همین راحتی همه چی تموم میشه مانند پیش فروش اول شهریور ایرانخودرو که سایت باز نشد و بعد از 24 ساعت که محدودیت کارت ملی و ثبتنام منقضی شد یه لحظه برای یجا باز شد و بعد ما مراجعه کردیم دیدیم اصلا سایت نمیاره تحویل 97 فقط تحویل دی و بهمن و اسفند 98 میاره،به همین سادگی😊