ساعت هوشمند گوگل

ساعت هوشمند گوگل امسال عرضه نمی‌شود

یکی از مدیران گوگل در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایفا 2018 خبر عرضه ساعت هوشمند گوگل در سال جاری را تکذیب کرد. بنابراین ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ سال 2018 عرضه نخواهد شد.

شایعات مختلفی را طی هفته‌های گذشته مبنی بر این که گوگل قصد دارد در سال جاری از یک ساعت هوشمند مجهز به Wear OS ساخت خود پرده برداری کند شنیده‌ایم. این در حالیست که بسیاری انتظار معرفی ساعت هوشمند گوگل در رویداد ماه اکتبر این شرکت که قرار است طی برگزاری آن از نسل جدید گوشی های پیکسل پرده برداری شود را دارند. گوگل حالا تایید کرده است که این ساعت هوشمند را سال 2018 به عرضه درنخواهد آورد!

Miles Barr، رئیس مهندسان بخش Wear OS گوگل در طول برگزاری نمایشگاه ایفا 2018 به خبرنگاران اعلام کرده است که ساعت هوشمند گوگل امسال روانه‌ی بازار نخواهد شد. بنابراین آن‌ها امسال بر روی همکاری با شرکای خود برای ساخت ساعت های هوشمند مجهز به سیستم عامل Wear OS تمرکز خواهند کرد. وی در این باره گفته است:

به فکر یک ساعت تمام عیار هستید؟ من فکر نمی‌کنم اکنون به دنبال آن باشیم. تمرکز ما در حال حاضر بر روی همکاری با شرکایمان است.

Barr در مورد آنچه که مربوط به چشم انداز گوگل برای ساعت هوشمند خود است اینگونه می‌گوید که «خانواده گوشی های گوگل پیکسل بهترین تجربه‌ی ما هستند و گوگل نیز از آن لذت می‌برد، پس من بر این باورم که ما باید به سختی بر روی ادغام هوش مصنوعی و یادگیری ماشین با دستیار دیجیتالی گوگل اسیستنت و استفاده از آن‌ها در دیوایس‌ها تمرکز کنیم».

ساعت هوشمند گوگل رقیبی برای دیگر ساعت‌های ویر او اس

امسال، هنوز هم یک سال بزرگ برای سیستم عامل ویر او اس گوگل است. کوالکام به دنبال معرفی پردازنده جدید مخصوص ساعت های هوشمند در آینده‌ای نزدیک است که توسط شرکای گوگل در ساعت های هوشمند مجهز به ویر او اس آن‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت. گوگل به نوبعه خود هنوز نمی‌خواهد به بازار سخت افزاری ساعت های هوشمند ورود کند. آیا این شرکت سرانجام از یک ساعت هوشمند ساخت خود پرده برداری خواهد کرد یا خیر؟!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه