ارز دیجیتالی لینک

ارز دیجیتالی لینک (Link) برای استفاده در پیام رسان لاین معرفی شد

ارز دیجیتالی لینک از سوی سازندگان اپلیکیشن پیان رسان Line معرفی شد. ارز مجازی Link می‌تواند به دو صورت رایگان و خریدنی در اختیار کاربران اپلیکیشن لاین قرار گرفته و در پرداخت‌های درون برنامه ای استفاده شود.

لاین یک اپلیکیشن پیام رسان فوق‌العاده محبوب در قاره کهن است. حال تیم توسعه دهنده این برنامه از ارز دیجیتالی رسمی خود با نام لینک پرده برداشته است. ایده‌ی در پس توسعه ارز دیجیتالی لینک ، در اختیار کاربران قرار دادن آن و سپس دریافت آن از طریق موارد مختلف است. به طور مثال زمانی که کاربران فعالیت‌های مشخص شده‌ای را تکمیل کنند، ارز دیجیتالی لینک دریافت می‌کنند. این به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون در اختیار داشتن ارز اولیه نیز بتوانند به کسب آن بپردازند.

موارد استفاده ارز دیجیتالی لینک

ارز دیجیتالی Link برای پرداخت های درون برنامه ای مختلفی نظیر خرید Webtoon و استیکر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. دیگر سرویس‌های ارائه شده توسط پلتفرم لاین نیز احتمالا در آینده‌ای نزدیک می‌توانند از این ارز مجازی پشتیبانی کنند. لاین حالا نام این ارز را در مبادله رمزنگاری ارزی BitBox‌ که چند ماه پیش معرفی شده بود نیز وارد کرده است.

لاین 800 میلیون توکن لینک را به عنوان بخشی از سیستم پاداش دهی خود در اختیار کاربران قرار خواهد داد که آن‌ها می‌توانند به ترغیب کاربران برای گذراندن زمان بیشتری از روز در این برنامه و انجام وظایف مختلف جهت به دست آوردن این توکن‌ها، بی‌انجامند. لاین همچنین 200 میلیون توکن لینک را به عنوان اندوخته در اختیار دارد که احتمالا به صورت جداگانه به کاربران فروخته خواهند شد.

نکته جالب توجه این که هنوز لاین موفق نشده این ارز مبادله‌ای را در دسترس کاربران ژاپنی (خانه این اپلیکیشن) قرار دهد. BitBox در دسترس کاربران ژاپنی نیست و هنوز این دسته از مشترکین قادر به خریداری ارز دیجیتالی لینک شرکت لاین نیستند. کاربران زمانی که توکن‌ها به تایید برسند، صاحب این ارز‌های دیجیتالی شده و می‌توانند از آن‌ها در معاملات سازگار با این ارز استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*