ال جی جی 7 وان

بررسی اولیه ال جی جی 7 وان و جی 7 فیت (گجت تی وی)

به دنبال معرفی گوشی های جدید ال جی در نمایشگاه IFA 2018، بررسی اولیه ال جی جی 7 وان (LG G7 One) و ال جی جی 7 فیت (LG G7 Fit) را به صورت اختصاصی آماده کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

رویداد فناوری برلین هنوز به پایان نرسیده و علاقه‌مندان هم‌چنان مشغول بازدید از جدیدترین دستاوردهای سازندگان هستند. اگرچه پیش از آغاز نمایشگاه، برخی از معرفی گوشی جدید V40 ThinQ خبر می‌دادند، اما این اتفاق نیفتاد و در عوض دو گوشی جی ۷ وان و جی ۷ فیت پیش روی کاربران قرار گرفت. این اسمارت فون ها در واقع نسخه کوچکتر گوشی پرچمدار G7 تینکیو هستند که پیش‌تر شاهد رونمایی آن بویدم.

در بخش جدید گجت تی وی سراغ موبایل های جدید شرکت ال جی رفته‌ایم تا با بررسی اجمالی مشخصات فنی و شکل ظاهری آنها، بیشتر با میان رده های جدید و البته قدرتمند بازار آشنا شویم.

نگاه اولیه به ال جی جی 7 وان و جی 7 فیت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. راس میگه چرا میگه ۸۰۱ مگه توقف تولید نخورده این پردازنده والا من تا جایی که دیدم همه رو میان رده هاشون از خانواده ۶۰۰ کوالکام استفاده میکنن از اسنپدراگون ۶۳۶ استفادهدمیکرد بهتر بود

  2. دلیلش اینه که تو این ویدیو اشتباه میگه 801
    ال جی فیت 821 هست سی پی یوش

  3. اخیش بالاخره ال جی یه گوشی زده که زود اندروید براش بیاد
    اصلا این شرکت تو بروز رسانی نرم افزار افتضاحه مثلا اندروید 7 قراره طی ماه های اینده برا جی4 و 8 برا جی 5 بیاد

  4. به نظر من که جی ۷ وان با توجه به اندروید وان بودن حرف نداره همشه بروز رسانی اندروید رو همزمان با گوشی های پیکسل گوگل دریافت میکنی

  5. پردازنده جی 7 فیت با پردازنده اسنپدراگون 801؟ مگه نمیگفتن کوالکام برای اندروید بالاتر از 6 درایور نمیده براش؟ حالا چی شده از این پردازنده استفاده شده؟