هواوی میت 10 پرو

رویت تصاویر جدیدی از گوشی های میت 20 هواوی در دنیای واقعی

گوشی های میت 20 شامل هواوی میت 20 (Huawei Mate 20)، هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) و هواوی میت 20 لایت (Huawei Mate 20 Lite) به زودی رونمایی خواهند شد. انتشار تصاویری از پنل‌ جلویی دو مدل پرچمدار سبب شد پیش از رونمایی رسمی، به سبک طراحی آن‌ها پی ببریم.

تا رونمایی رسمی گوشی های میت 20 هواوی در روز شانزدهم اکتبر (بیست و چهارم مهر)، بیشتر از یک ماه زمان باقی مانده است، اما انتشار شایعات مختلف پیرامون آن‌ها روز به روز بیشتر می‌شود. مخصوصا از زمان معرفی تراشه کایرین 980 به عنوان مغز متفکر دو مدل پرچمدار میت 20 و میت 20 پرو، که نخستین چیپست 7 نانومتری در دنیای تلقی می‌شود، عطش کاربران برای دیدن پرچمداران جدید سری Mate بیشتر شده است.

بعد از این که عکس های هواوی میت 20 پرو (یا هواوی میت 20) در نمایشگاه IFA 2018 منتشر شد، اکنون نوبت به آن رسیده تا تصاویر جدیدتری از گوشی های میت 20 هواوی را شاهد باشیم. این تصاویر شامل عکس یکی از دو گوشی در دنیای واقعی در دست یک کاربر و همچنین عکس‌های پنل جلویی هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو است.

از بین دو تصویر منتشر شده از پنل‌هایی جلویی گوشی های میت 20 هواوی، احتمال می‌دهیم مدلی که ناچ آن شبیه به گوشی اسنشال فون است، مربوط به هواوی میت 20 پرو باشد، چرا که این بهترین مدل خانواده Mate 20 تلقی شده و علاوه بر داشتن مشخصات فنی بهتر، ظاهر آن نیز می‌بایست زیباتر از دو مدل دیگر باشد.

تصویر پنل‌های گوشی های میت 20 هواوی

همچنین به نظر می‌رسد پنل جلویی دارای یک بریدگی بسیار کوچک در بالای آن، اندازه بیشتری دارد، به همین دلیل تعلق داشتن آن به مدل پرو محتمل‌تر می‌شود. مهمترین ویژگی هواوی پی 20 پرو بر اساس شایعات تا امروز، داشتن دوربین سه گانه و اسکنر اثر انگشت التراسونیک (زیر نمایشگر) بود، اما باید به این دو مورد، طراحی بدون حاشیه بسیار زیبا را نیز اضافه کنیم.