فروش اینترنتی محصولات سایپا

فروش اینترنتی محصولات سایپا – 14 شهریور 1397

فروش اینترنتی محصولات سایپا در روز چهارشنبه 14 شهریور 1397 آغاز می‌شود و قرار است 50 هزار خودرو به مشتریان عرضه شود. در ادامه به بررسی شروط، زمان آغاز، شرایط و سایر جزئیات طرح فروش محصولات سایپا می‌پردازیم.

جشنواره فروش محصولات سایپا از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 14 شهریور 1397 آغاز می‌شود. در این طرح پیش فروش، قرار است 50 هزار خودرو با هدف کنترل بازار به مشتریان عرضه شود. اولین بار، احمد نعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازان ایران خبر برنامه‌ریزی برای فروش خودروهای سایپا با هدف کنترل بازار خودرو و کاهش نسبی قیمت خودروهای داخلی را اعلام کرد.

در ادامه، رضا شیوا، رئیس شورای رقابت در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و گفت با هدف فروش خودروها به مصرف کنندگان واقعی و قطع شدن دست دلالان و سودجویان از طرح‌های فروش و بازار خودرو، از این به بعد طرح‌‌های فروش باید دارای شروطی باشد که این شروط عبارتند از محدودیت سنی خریدار (بالای 18 سال)، محدودیت ثبت نام برای هر کد ملی (هر نفر یک خودرو) و ممنوعیت فروش خودروی خریداری شده تا یک سال آینده.

شرکت خودروسازی سایپا نیز پیش از اعلام رسمی شرایط فروش محصولات خود در شهریور 1397، با صدور اطلاعیه‌ای، توضیحاتی را در مورد این طرح فروش ارائه داد. گروه سایپا از مشتریان خود خواست تا فقط از سایت اینترنتی رسمی این گروه به نشانی www.saipacorp.com یا سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام به ثبت نام و خرید خودروی مورد نیاز کنند و از پرداخت هرگونه وجه اضافی یا واریز وجه به حساب‌های غیر شرکت سایپا و بالاتر از قیمت‌های مصوب خودداری نمایند. سایپایی‌ها همچنین اعلام کردند قیمت‌هایی که در سایت‌های خرید و فروش خودرو یا توسط دلالان تعیین می‌شود قیمت واقعی نیستند و دلالان آن را برای سودجویی اعلام می‌کنند. مشتریان می‌توانند قیمت‌های مصوب محصولات سایپا را از طریق سایت رسمی این گروه مشاهده کنند.

سرانجام شرایط فروش اینترنتی محصولات سایپا اعلام شد و طرح پیش فروش اینترنتی محصولات سایپا از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 14 شهریور 1397 آغاز می‌شود و 50 هزار دستگاه خودرو با هدف تنظیم بازار به دست مشتریان خواهد رسید. طبق اعلام این شرکت و با توجه به شرایط فروش جدید محصولات، خودروهای خانواده پراید، تیبا، ساینا و وانت نیسان با قیمت روز در زمان تحویل خودرو به مشتریان عرضه می‌شود.

در حال حاضر وب سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به‌روزرسانی نشده و راس ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 14 شهریور 97 جهت فروش ویژه خودروها در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. سایپا در این وب سایت، به منظور انجام موفقیت‌آمیز فرایند خرید، توصیه‌هایی را در رابطه با برنامه‌های ویژه فروش به کاربران کرده است:

در برنامه‌های فروش ویژه که با استقبال زیاد مشتریان محترم همراه است، توجه به نکات زیر می‌تواند در انجام موفقیت‌آمیز فرایند خرید موثر باشد:

1. درگاه‌های فروش با اعلام قبلی در ساعات و زمان‌های مشخص باز می‌شوند که این امر از طریق سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد. زمان دقیق باز شدن درگاه فروش در هر نوبت، مطابق با زمان اعلامی سامانه time.ir می‌باشد. لذا از قبل ساعت رایانه خود را با این سامانه تنظیم کرده و به زمان اعلامی سایت فروش در هر نوبت دقت فرمایید. سایت طی چند نوبت و در هر نوبت، بسته به میزان استقبال تنها بین 5 تا 20 ثانیه بازگشایی می‌شود. به این موضوع دقت داشته باشید.

2. در طول فرایند ثبت نام باید مجموعه‌ای از اطلاعات شخصی خود را در فیلدهای مورد نظر وارد کنید. بنابراین این اطلاعات را از قبل آماده داشته باشید: اطلاعات شناسنامه‌ای، کد پستی، اطلاعات مربوط به آدرس، اطلاعات تماس و اطلاعات کارت بانکی

3. پس از اتمام فرایند ثبت نام به هیچ عنوان مشخصات کد ملی، نام و نام خانوادگی قابل تغییر نیست. لذا در هنگام تکمیل فرم‌های ثبت نام دقت کنید تا مشخصات ذکر شده به صورت صحیح ثبت شود. در غیر این صورت، فرایند ثبت نام ناموفق بوده و عواقب حاصل از آن به عهده مشتری است.

شرایط فروش اینترنتی محصولات سایپا – 14 شهریور 97

  • ثبت نام در این طرح، تنها به صورت اینترنتی و از طریق سایت فروش سایپا انجام می‌شود.
  • موعد تحویل خودرو از آذر 97 تا خرداد 98 با قیمت روز در زمان تحویل خواهد بود.
  • این شرایط فاقد حق صلح است و خریداران تا یک سال حق فروش خودروی خریداری شده را نخواهند داشت.
  • هر فرد با کد ملی خود مجاز به ثبت نام صرفا یک دستگاه خودرو است.
  • مشتریانی که در 18 ماه گذشته اقدام به ثبت نام خودرو کرده باشند در این بخشنامه، مجاز به ثبت نام نیستند.
  • ثبت نام با کد ملی افراد با سنین کمتر از 18 سال تمام امکان‌پذیر نیست.
  • امکان ویرایش کد ملی، نام و نام خانوادگی پس از ثبت نام وجود ندارد.
  • سود مشارکت و سود انصراف در این طرح فروش به ترتیب 15 و 12 درصد تعیین شده است.

فروش اینترنتی محصولات سایپا

آخرین شرایط فروش سایپا: