آپدیت اندروید اوریو

گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۶ در آستانه دریافت اندروید اوریو

به زودی با انتشار آپدیت اندروید اوریو برای سامسونگ گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۶ (Samsung Galaxy J7)، این گوشی به اولین عضو سری J بدل خواهد شد که نه یکبار، بلکه دوبار تحت به‌روزرسانی سیستمی قرار گرفته است.

اینکه سامسونگ از حیث پشتیبانی نرم افزاری بین گوشی های پرچمدار و میان‌رده‌ی خود تبعیض قائل می‌شود، حقیقت پنهانی نیست؛ اما ظاهرا کمپانی کره‌ای قصد دارد با گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۶ قاعده‌ی بازی را تغییر دهد.

گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۶

این گوشی ابتدا با اندروید 6 مارشملو وارد بازار شد و مدتی بعد سیستم عامل آن به اندروید 7 نوقا ارتقا یافت. حالا اما خبر رسیده که در ماه دسامبر (حدود سه ماه دیگر) آپدیت اندروید 8 اوریو را دریافت خواهد کرد که بسیار زودتر از زمانبندی پیشین اعلام شده است.

انتشار آپدیت اندروید اوریو برای گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۶ در ماه دسامبر

علاوه بر گوشی گلکسی جی 7 (2016)، تبلت گلکسی تب ای 10.1 (2016) نیز که به طور پیش فرض دارای اندروید مارشملو بود، در ماه دسامبر آپدیت اوریو را دریافت می‌کند. البته نسخه 7 اینچی دستگاه، مشمول این به‌روزرسانی نخواهد شد و کاربران آن باید با همان اندروید 5.1 لالی‌پاپ بسازند.

گلکسی A8 مدل 2016، دیگر دستگاهی بود که با اندروید مارشملو عرضه شد و حالا در صف به‌روزرسانی اندروید اوریو قرار دارد. در جدول زیر، زمانبندی انتشار آپدیت نرم افزاری برای محصولات سامسونگ را می‌بینید؛ با این توضیح که نام دستگاه‌های دارای اندروید پیش‌فرض مارشمالو، به صورت پررنگ به نمایش درآمده و نام دستگاه‌های مجهز به اندروید نوقا، به طور ساده درج شده است.

زمانبندی آپدیت سامسونگ