آموزش ساخت ایمیل فیک و موقت + ۱۴ سرویس برتر ایمیل یک بار مصرف

اگر برای ثبت نام در سایت‌ها به یک ایمیل فیک نیاز دارید تا فقط چند دقیقه با آن ثبت نام کنید، ما در این مطلب گجت نیوز در کنار آموزش ، ۱۰ سرویس برتر ایمیل موقت را به شما معرفی می‌کنیم.

برای گیک‌ها و علاقمندان به اخبار تکنولوژی، ایجاد ایمیل‌های موقت و فیک برای اهداف مختلف بسیار کارآمد است. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که قصد داشته باشید فعالیت‌هایی از قبیل تست کردن وب‌ سایت‌، ثبت‌ نام در وب سایت‌های غیر قابل اعتماد و تبلیغات انجام دهید یا این که بخواهید از حریم خصوصی خود در ارتباطات آنلاین محافظت کنید.

ایمیل موقت

برای انجام برخی از این فعالیت‌ها شما نیاز به وارد کردن یک آدرس ایمیل پیدا خواهید کرد، اما به احتمال زیاد نخواهید که ریسک استفاده از ایمیل واقعیتان را بپذیرید؛ بنابراین می‌توانید از یک ایمیل موقت که همچنین به عنوان ایمیل یک بار مصرف نیز شناخته می‌شود، استفاده کنید.

لیست سایت های ایمیل موقت

ساخت این نوع ایمیل‌ها نیازی به فرآیند ثبت نام ندارد و شما می‌توانید کاملا رایگان به آنها دسترسی پیدا کنید. حالا اگر به دنبال سرویس‌هایی می‌گردید که کاملا رایگان و فوری برای شما یک ایمیل موقت ایجاد ‌کند، ما در این مطلب به معرفی برخی از بهترین‌های آن پرداخته‌ایم؛ پس با ما همراه باشید.

سایت Hot Temp Mail

Hot Temp Mail یکی از سایت‌هایی است که خدمات ایجاد ایمیل فیک را ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند با استفاده از این سایت برای خود یک ایمیل موقت بسازند که در واقع یک ایمیل یک بار مصرف است و پس از گذشت مدتی از استفاده‌، به طور خودکار حذف می‌شود. شما این ایمیل را می‌توانید به راحتی و با یک کلیک ساده بسازید و سپس در هر زمان و موقعیتی که می‌خواهید از آن استفاده کنید.

ایمیل فیک

در واقع تمام سرویس‌هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند، نیازی به آموزش ندارند و تنها با یک کلیک به شما یک ایمیل موقتی می‌دهند. البته بهتر است پیش از استفاده از این سرویس‌ها به یاد داشته باشید که پس از گذشت زمان اعلام شده توسط سرویس، دیگر به ایمیل خود دسترسی نخواهید داشت؛ پس بهتر است برای استفاده از برنامه‌ها و وبسایت‌های مهم سراغ استفاده از هات تمپ میل و دیگر سرویس‌های ایمیل فیک رایگان نروید.

ایمیل موقتی Email Temperanee

Email Temperanee یک اکانت برای ساخت ایمیلی است که فقط برای یک بار استفاده در دسترس شما قرار می‌گیرد و در واقع استفاده از این نوع ایمیل‌ یک بار مصرف این روزها بسیار پر کاربرد است. شما با به کارگیری این روش می‌توانید یک آدرس ایمیل جدید برای استفاده در هر نوع نهادی بسازید و از این طریق از حریم خصوصی خود محافظت کنید. اما به یاد داشته باشید که این ایمیل، موقت است و شما فقط برای دفعات محدودی شانس استفاده از آن را دارید و زمانی که دیگر قابل استفاده نبود، باید از شر آن خلاص شوید.

TempMail؛ سرویس قابل اعتماد ایمیل موقت

 

آموزش ایمیل موقت

تمپ میل یک سرویس رایگان ایمیل موقت است که به کاربران اجازه می‌دهد تا از یک آدرس موقت و رندوم، ایمیلی دریافت کنند و همچنین به شما امکان ایجاد یک آدرس ایمیل فیک برای خودتان را نیز می‌دهد. برای انجام این کار شما فقط باید روی گزینه‌ی تغییر (change) کلیک کنید سپس از جملاتی رندوم به عنوان آدرس ایمیلتان استفاده کنید. در این روش شما همچنین می‌توانید دامنه‌ی جستجو را تغییر دهید.

ایمیل فیک سایت Email Fake

ایمیل فیک نیز یکی از همان سرویس‌های ایجاد ایمیل موقت است که قابلیت ساخت آدرس‌های ایمیل فیک را دارد که معمولا تا 41 روز بیشتر اعتبار ندارند. در این سرویس همانند تمپ میل، شما می‌توانید آدرس ایمیل خود را بسازید و دامنه‌ی جستجو را نیز تغییر دهید.

سرویس ایمیل چهل و هشت ساعتی Throw Away Mail

Throw Away Mail یک سرویس برای ایجاد ایمیل یک بار مصرف است. این سرویس قابلیت این را دارد که هر 48 ساعت یک‌ بار یک آدرس ایمیل جدید ایجاد کند و تنها کاری که نیاز است شما در هر بار انجام دهید این است که یک کپچا (captcha) را وارد کادر مورد نظر کنید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که زمانی که یکی از آدرس‌های ایمیل شما منقضی شود، آدرس ایمیل و تمام ایمیل‌های دریافتی آن از بین خواهند رفت.

سریع ترین ایمیل موقتی، Fake Mail Generator

ایمیل موقت

این سرویس تقریبا همانند تمپ میل است که خدمات ایجاد ایمیل موقت را ارائه می‌دهد و به شما این قابلیت را می‌دهد تا یک ایمیل فیک برای خود داشته باشید. در این سرویس شما می‌توانید نام کاربری و دامنه‌ی ایمیل خود را سفارشی کنید. نقطه قوت این سرویس این است که بخش صندوق ورودی آن هر 5 ثانیه یک بار به روز می‌شود.

Email Generator؛ سرویس ۴۰ روزه ایمیل

ایمیل جنریتور هم یک سرویس ایمیل موقت است که آدرس‌های ایمیل موقتی که ایجاد می‌کند تا 40 روز معتبرند. در این سرویس شما می‌توانید آدرس ایمیل سفارشی خود را داشته باشید و همچنین قابلیت این را دارید تا دامنه‌های جستجوی مختلفی را انتخاب کنید.

Temp Mail Id؛ بهترین سرویس ایمیل فیک برای استفاده امن

Temp Mail Id هم یکی دیگر از سرویس‌های ایجاد ایمیل فیک است که به صورت آنلاین قابل استفاده است. در این سرویس شما می‌توانید به تعداد نامحدودی حساب ایمیل بسازید بدون اینکه حتی نیاز به ثبت نام داشته باشید. در این وب سایت حدود 4 تا 5 دامنه‌ وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از آنها برای خود یک حساب ایمیل موقت بسازید. اگر به دنبال یک وب سایت تمام عیار برای ایجاد ایمیل فیک آن هم به صورت رایگان هستید، Temp Mail Id پیشنهاد ما به شماست.

ایمیل یک بار مصرف

Temp Mail Id همچنین بهترین گزینه برای مواقعی است که شما تصمیم به ارسال اطلاعاتی مهم و حساس دارید. اگر می‌خواهید اطلاعات مهم شما محرمانه بماند و حریم خصوصی خود را حفظ کنید، ایمن‌ترین روش، استفاده از یک ایمیل ده دقیقه‌ای است. در این نوع ایمیل‌ها هیچ نشانه‌ای از فرستنده‌ی واقعی پیام باقی نخواهد ماند. این قضیه درباره‌ی ایمیل‌های دائمی صدق نمی‌کند؛ زیرا پیامی که شما ارسال می‌کنید با اسم و آدرس ایمیل واقعیتان وارد میل باکس طرف مقابل می‌شود و هرکسی که محتوای ایمیل را مشاهده کند، متوجه می‌شود که آن از طرف چه کسی ارسال شده است. بنابراین استفاده از ایمیل واقعی برای ارسال پیام‌های محرمانه پیشنهاد نمی‌شود؛ زیرا به هیچ عنوان روش امنی نیست. بدین ترتیب به خاطر دلایل امنیتی، ساخت یک ایمیل یک بار مصرف بهترین گزینه‌ی ممکن است.

Tmpry Mail؛ دسترسی پنج روزه به ایمیل

یکی دیگر از بهترین وب سایت‌ها در این لیست Tmprymail.com است. این وب سایت هم خدماتی را مانند دیگر وب سایت‌های ذکر شده ارائه می‌دهد. البته علاوه بر همه‌ی آن خدمات، ایمیل‌های موقتی که توسط کاربران در این سایت ایجاد می‌شوند به طور پیش فرض حدود 5 روز باقی می‌مانند؛ یعنی شما می‌توانید از ایمیل موقت خود حدود 5 روز برای دریافت پیام‌ها و دیگر فایل‌های ارسالی استفاده کنید.

Quik Email؛ ایمیلتان را بعد از ۵ روز به صورت کامل حذف کنید!

quik.email هم یک راه‌ حل ساده و راحت برای ارسال ایمیل به صورت ناشناس است که تبلیغات کمی دارد و ایمیل‌های موقت ایجاد شده توسط آن حدود 5 روز قابل استفاده هستند. پس از گذشت مدت استفاده از ایمیلتان همه‌ی گزارش‌ها و همچنین محتوای ایمیل شما حذف خواهند شد و به همین دلیل استفاده از این سایت روشی کاملا ایمن و همچنین رایگان است.

 

E4ward؛ ایمیل با نام مستعار

ساخت ایمیل موقت

در این سرویس ساخت ایمیل موقت به کاربر اجازه داده می‌شود چندین نام مستعار برای خود ایجاد کند. سرویس E4ward با تشخیص نام مستعار مورد استفاده، ایمیل‌های دریافت شده را با همان اسم‌ها به صندوق ورودی منتقل خواهد کرد. البته، این ویژگی مخصوص حساب‌های پولی E4ward بوده و کاربران اکانت‌های رایگان، تنها می‌توانند یک نام مستعار داشته باشند.

یکی از مزیت‌های ساخت ایمیل موقت در اینجا، در اختیار داشتن فضای ذخیره‌سازی ابری بیشتر است که نیاز به حذف ایمیل‌ها به منظور ایجاد فضای خالی را از بین می‌برد. آخرین ویژگی فوق‌العاده این سرویس ساخت ایمیل موقت امکان افزودن دامین اختصاصی خود به آدرس ایمیل است، به طوری که آدرس پست الکترونیکی شما به صورت alias@yourdomain.com خواهد بود. در اینجا، “alias” مربوط به نام مستعار و “yourdomain” مربوط به آدرس دامین است. البته در این شرایط، دیگر ویژگی مخفی ماندن اسم ارسال‌کننده از بین خواهد رفت.

10minutemail؛ معروف ترین سرویس ایمیل یک بار مصرف

ساخت ایمیل موقت

با ساخت ایمیل موقت در سرویس 10MinuteMail، فقط برای 10 دقیقه یک آدرس پست الکترونیکی معتبر در اختیار خواهید داشت. خوشبختانه در صورت عدم دریافت نامه الکترونیکی مورد نظر طی این بازه زمانی، می‌توان با لمس دکمه مشخص شده در تصویر بالا، شمارشگر نابودگر آدرس اتفاقی ایجاد شده برای شما را به ابتدا برگرداند و آن را مجددا برای 10 دقیقه معتبر کرد. در غیر این صورت با اتمام زمان، آدرس نامعتبر شده و باید در پی ساخت ایمیل موقت جدید باشید.

Mailinator

ساخت ایمیل موقت

مزیت Mailinator برخلاف بسیاری از سرویس‌های ساخت ایمیل موقت امکان استفاده از نام‌‌های مستعار مورد نظر به منظور ایجاد آدرس پست الکترونیکی است. به این ترتیب آدرس‌ها، در مقایسه باز زمان ایجاد شدنشان به صورت اتفاقی، شکل تمیزتری داشته و کمتر دریافت‌کننده ایمیل را به وحشت می‌اندازند! البته متاسسفانه این سرویس ساخت ایمیل موقت در یک دامین پابلیک بوده و ایمیل‌ها به صورت عمومی در دسترس هستند.

پس نام‌های مستعار انتخاب شده توسط شما، ممکن است توسط دیگر کاربران نیز انتخاب شده باشند. فراموش نکنید ایمیل‌های دریافت شده داخل Mailinator بعد از چند ساعت به صورت خودکار حدف خواهند شد،‌ پس نوشته‌های مهم را در جایی یادداشت کرده و فایل‌های ضمیمه را دانلود کنید. با خرید اکانت پولی Mailinator می‌توانید از مزیت ساخت نام مستعار اختصاصی و منحصربه‌فرد برای خود بهره‌مند شوید. متاسفانه دسترسی به این سرویس با استفاده از آی پی‌های ایران امکان‌پذیر نیست.

 

MohMal؛ ایمیل یک بار مصرف با زبان فارسی!

ساخت ایمیل موقت

مزیت این سرویس پشتیبانی آن از زبان‌های مختلف از جمله فارسی است! همانطور که احتمالا از نام سرویس حدس زده‌اید، «مهمل» یعنی نام سرویس، از کاربرد آن خبر می‌دهد. در زبان عربی و حتی فارسی، مهمل به معنی بدون استفاده و بی‌فایده است که می‌تواند توصیفی برای آدرس ایمیل موقتی باشد.

آدرس ایمیل ساخته شده در این سرویس، 45 دقیقه بعد به صورت خودکار از بین خواهد رفت. البته می‌توان با رفرش کردن آدرس، تا زمان دریافت ایمیل مورد نظر از حذف شدن آن جلوگیری کرد. با لمس Create ایجاد یک آدرس ایمیل متشکل از نام مستعار و دامین مورد نظر امکان‌پذیر خواهد بود.

کاربردهای ساخت ایمیل موقت یا یکبار مصرف

شرایطی را در نظر بگیرید که به تازگی با یک وب سایت آشنا شده و در پی دریافت سرویس از آن هستید، اما پیش نیاز این کار، ثبت نام در سایت با استفاده از یک آدرس ایمیل است. از آنجایی که فرآیند ثبت نام در گرو کلیک کردن بر روی لینک ارسال شده توسط سیستم وب سایت مذکور برای شما است، نمی‌توان یک آدرس ایمیل اشتباه وارد کرد. از طرفی به این وب سایت اعتماد کافی ندارید. در چنین شرایطی، چاره کار ساخت ایمیل موقت و استفاده از آن است.

ساخت ایمیل موقت

ممکن است در پی ارسال مدارکی خاص برای یک فرد هستید، اما دوست ندارید نام و نشانی از شما باقی بماند. در چنین شرایطی می‌توان با ساخت ایمیل موقت از مزایای آن بهره برد. فراموش نکنید حین انجام مکاتبه‌های رسمی همچون زمان ارسال رزومه برای یک شرکت، از استفاده از آدرس‌های ایمیل موقت خودداری کنید، چرا که تاثیر منفی بر روی دید دریافت‌کننده ایمیل نسبت به شما خواهد داشت.

همچنین ممکن است پیش از ثبت نام در یک سرویس، ترجیح بدهید ابتدا یک نگاه گذرا به قابلیت‌های آن داشته باشید. در این شرایط یک آدرس ایمیل موقتی ایجاد کرده و به وسیله آن حساب کاربری می‌سازید. در صورت رضایت‌مندی می‌توانید به منظور استفاده از همه ویژگی‌ها، با آدرس ایمیل واقعی جیمیل، یاهو یا اوت لوک خود اقدام به ساخت حساب کاربری جدید کنید.

هشدار درباره ایمیل‌های موقت

سرویس‌های ارائه‌دهنده خدمات ایمیل یکبار مصرف همچون جیمیل و یاهو معتبر و شناخته شده نیستند، به همین دلیل بعید نیست در پشت پرده تمامی اطلاعاتتان را بررسی کنند. پس اگر در پی ارسال اطلاعات خصوصی برای دیگران هستید، بهتر است محتاطانه‌ عمل کنید.

سرویس‌های ساخت ایمیل موقت

در ادامه شناخته شده‌ترین سرویس‌های ارائه‌دهنده این دسته‌ از خدمات را معرفی خواهیم کرد. استفاده از خدمات اغلب این سرویس‌ها رایگان است. برای وارد شدن به هر وب سایت کافی است بر روی نام آن کلیک کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*