ویوو وی ۱۱

ویوو وی ۱۱ مجهز به اسکنر اثر انگشت درون صفحه فردا معرفی می‌شود

گوشی چینی ویوو وی ۱۱ (Vivo V11) فردا 15 شهریور 97 معرفی می‌شود. ویوو V11 نخستین گوشی میان رده ویوو است که به یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه تجهیز می‌شود.

ما طی هفته‌های گذشته شایعات مختلفی را در مورد گوشی ویوو وی ۱۱ شنیده‌ایم، اما حالا این گوشی در مسیر معرفی رسمی است. این گوشی میان رده به یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه مجهز شده است و بالای نمایشگر ۶.۴۱ اینچی آمولد آن نیز یک تکه بریده شده (ناچ) به شکل قطره آب به چشم می‌خورد.

مشخصات فنی ویوو وی ۱۱

در قلب تپنده‌ی ویوو وی ۱۱ یک تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام جای گرفته است که به‌روزرسانی عظیمی را در مقایسه با نسخه 626 به کار رفته در گوشی ویوو وی 9 دریافت کرده است. این تراشه به یک پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتزی، پردازشگر گرافیکی آدرنو 512 و یک رم 6‌ گیگابایتی تجهیز شده است. حافظه داخلی گوشی ویوو وی ۱۱ نیز 128 گیگابایت است که به لطف یک کارت حافظه میکرو اس دی می‌توانید آن را ارتقا ببخشید و یا این اسلات را برای استفاده از سیم کارت دوم رزرو کنید.

یک نمایشگر بزرگ 6.41 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس بر روی قاب جلویی گوشی جدید ویوو جای گرفته است. در زیر این نمایشگر نیز می‌توان یک اسکنر اثر انگشت را یافت تا V11 نخستین گوشی میان رده‌ تجهیز شده به یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه باشد. در اینجا یک قابلیت قفلگشایی با چهره نیز وجود دارد که ویوو نام آن را Face Access گذاشته است و می‌توانید به لطف این دو فناوری در کنار یکدیگر، امنیت گوشی هوشمندتان را غیرقابل تخریب بدانید.

دوربین اصلی این گوشی متشکل از سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی با دیافراگم‌های به ترتیب f/1.8‌ و f/2.4 است. ما این سنسورها را در گوشی های پرچمدار ویوو ایکس 21‌ و ویوو نکس اس نیز دیده‌ایم. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای یک سنسور 25 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است و مطابق سایر گوشی های سال 2018، از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد. ضمن آنکه یک باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ‌ سریع 18 وات وظیفه‌ی تامین انرژی این گوشی را بر عهده دارد، اما متاسفانه به جای یک درگاه مدرن‌تر USB C این گوشی به درگاه قدیمی میکرو یو اس بی تجهیز شده است.

گوشی چینی ویوو وی ۱۱

در راس بخش نرم افزاری گوشی ویوو وی ۱۱ رابط کاربری Funtouch 4.5 مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو جای گرفته است. نسخه‌ی جدید این رابط کاربری از موتور هوش مصنوعی Jovi AI Engine بهره می‌برد که برای مصرف کارآمدتر از منابع پردازنده و حافظه مورد استفاده قرار گرفت. در نتیجه‌ی استفاده از این موتور، عمر باتری دیوایس ارتقا پیدا کرده و عملکرد اپلیکیشن‌ها نیز سریع‌تر خواهد بود.

زمان عرضه ویوو وی ۱۱

کمپانی ویوو گوشی جدید خودش را در رنگ‌های ترکیبی آبی مشکی (Starry Night) و بنفش آبی (Nebula) روانه‌ی بازارهای متعددی خواهد کرد. این شرکت فردا 15 شهریور ماه میزبان یک رویداد خبری در هند است که ما امیدواریم جزپیات بیشتری از قبیل قیمت و زمان عرضه جهانی این گوشی در آن ذکر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. تقریبا همه شرکت ها زدن هنوز سونی سامسونگ هواوی ایفون موندن خخخ

  2. فک کنم 25مگاپیکسل دوربین سلفی تا الان میشه بیش ترین مگا پیکسل دیگه
    ولی دوربین سلفی فقط هواوی

  3. تو ایران بیاد من میخرمش