دستبند هوشمند هواوی آنر بند 4

دستبند هوشمند هواوی آنر بند 4 تنها 14 دلار قیمت دارد!

دستبند هوشمند هواوی آنر بند 4 (Huawei Honor Band 4) در دو نسخه معمولی و “Running Edition” معرفی شد. در ادامه، امکانات، مشخصات و قیمت مچ بند هوشمند هواوی را بررسی خواهیم کرد.

آنر طی رویدادی مخصوص در پکن، ضمن رونمایی از دو گوشی آنر 8X و 8X مکس، دستبند جدید آنر بند ۴ را هم در دو نسخه متفاوت پیش روی علاقه‌مندان قرار داد.

دستبند هوشمند هواوی آنر بند 4 در دو نسخه استاندارد و “Running” تولید شده است که هرکدام از آنها، به ترتیب 199 یوان (29 دلار) و 99 یوان (14.5 دلار) قیمت دارند. مدل اصلی به صفحه نمایش 0.95 اینچی رنگی آمولد مجهز شده و با سنسور ضربان قلب در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این دستبند با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی قادر است برای 10 دقیقه، ضربان قلب شما را به صورت مداوم اندازه‌گیری کند تا نتایج دقیق‌تری در اختیار کاربران قرار گیرد. به علاوه، کاربران با استفاده از دکمه لمسی دایره‌ای موجود می‌توانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند.

دستبند هوشمند هواوی آنر بند 4

آنر از یک سنسور شش-جهته در محصول جدید خود استفاده کرده است که می‌تواند به صورت خودکار، حالت کاربر را در هنگام شنا شناسایی کند. به این موارد باید قابلیت‌های معمول همچون مقاومت در برابر نفوذ آب، NFC، پیدا کردن گوشی، کنترل از راه دور دوربین، تایمر، ساعت زنگ‌دار و بیشتر را اضافه کرد.

نسخه ارزان‌تر Running با قابلیت‌های متنوع‌تر و خلاقانه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که شاید مهم‌ترین آنها، امکان قرار دادن دستگاه بر روی کفش باشد. در حقیقت شما می‌توانید با جدا کردن بخش اصلی از بند، آن را روی کفش خود نصب کنید تا در ارتباط با اپلیکیشن مخصوص، اطلاعات جامعی همچون دامنه گام‌ها، وضعیت پاها، زاویه حرکت پا و جزئیات متنوع دیگر در اختیارتان قرار گیرد. سنسور شش جهته آنر نیز می‌تواند به جمع‌آوری دقیق اطلاعات کمک بسزایی کند. گفته می‌شود در این حالت، دقت محاسبه مسافت دویده‌شده به 97 درصد خواهد رسید.

دستبند هوشمند هواوی آنر بند 4

در نسخه مخصوص دو، از صفحه نمایش کوچکتر 0.5 اینچی اولد استفاده شده است، ولی هم‌چنان در آن می‌توان قابلیت‌های نسخه اصلی را پیدا کرد. به لطف پردازنده کم‌مصرف و بهینه‌سازی‌های نرم افزاری، نسخه رانینگ با یک بار شارژ می‌تواند تا 21 روز در حالت آماده‌باش باشد. در حالت معمول نیز کاربران می‌توانند برای 14 روز آن استفاده کنند. لازم به ذکر است مصرف باتری در حالت مخصوص دو افزایش یافته و سبب می‌شود شارژدهی آن به 2 ساعت برسد.

دستبند تناسب اندام آنر بند 4 با پشتیبانی از اندروید (نسخه 4.4 و جدیدتر) و آی او اس 9 و بالاتر، از تاریخ 20 سپتامبر (29 شهریور) روانه بازار خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این گجت پوشیدنی را تماشا کنید.

گالری عکس دستبند هوشمند هواوی آنر بند 4 رانینگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. نسخه راننینگ خیلی جالبه هواویه دیگه کارش درسته

  2. خدایی دستبند شیکیه از این دستبند دوهزارا خیلی بهتره

  3. 140 هزارتومن ماست ارزون نیست بخدا

  4. ولی فک کنم mi 2بهتر باشه چون امکانات بیش تری داره

  5. خوب چرا نوشتی تنها 14 دلار قیمت داره خوب همشون این قیمتن توی ایران اینو میدن 160 هزار دیگه به قیمته