گوشی های سری هواوی پی 20

فروش گوشی های سری هواوی پی 20 در جهان از 10 میلیون واحد گذر کرد

فروش گوشی های سری هواوی پی 20 (Huawei P20) شامل مدل‌های پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو به تعداد 10 میلیون واحد در بازارهای جهانی رسیده است. این گوشی های پرچمدار امتیازات و نقدهای خوبی را از سایت‌ها و کارشناسان دریافت کرده‌اند.

هواوی در اواخر ماه مارس سال جاری، 10 میلیون واحد از پرچمداران خود که شامل پی 20 (Huawei P20) و پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) است را به بازارهای جهانی عرضه کرده است. این درحالی است که کمی پیش از این، فروش این گوشی حدود 6 میلیون ارزیابی شده بود، ولی هم اکنون با انتشار این آمار مشخص شده توجه کاربران به گوشی های سری هواوی پی 20 بیش از گذشته جلب شده و همچنان در حال افزایش است.

گوشی های سری هواوی پی 20

هواوی پی ۲۰ و هواوی پی ۲۰ پرو اولین گوشی های جهان هستند که موفق به کسب امتیاز سه رقمی توسط DxOMark که استانداردی معتبر برای رتبه‌بندی کیفیت تصویر دوربین و لنز است شده‌اند. Huawei P20 Pro با قیمت تقریبی 999 دلار، دارای سه دوربین اصلی مجهز به هوش مصنوعی (AI) است و می‌تواند عکس‌هایی با رزولوشن 40 مگاپیکسل ثبت کند. به علاوه دوربین سلفی این گوشی هم 24 مگاپیکسلی است. با وجود این امکانات عکاسی گسترده در این مدل، این گوشی موفق به کسب امتیاز 109 از DxOMark شده و با اختلاف 6 امتیاز در این لیست در صدر قرار گرفته است.

گوشی های سری هواوی پی 20

عکاسی حرفه‌ای با گوشی های سری هواوی پی 20

کوین هو، یکی از مدیران ارشد هواوی گفت با آماری بالاتر از 10 میلیون در فروش یک سری پرچمدار، ما مجددا توانستیم توجه جهانی را به خودمان جلب کنیم. گوشی های سری هواوی پی 20 با استفاده از لنزهای لایکا با قابلیت لرزش‌گیری با هوش مصنوعی و سنسورهای بزرگ، این امکان را به همه می‌دهد تا بتوانند از تجربه‌ی عکاسی حرفه‌ای لذت ببرند. به علاوه انجمن تصویر و صدای اروپا (EISA) با اشاره به این که این گوشی پیشرفته‌ترین و نوآورانه‌ترین گوشی هوشمند است، Huawei P20 Pro را به عنوان بهترین تلفن هوشمند سال 2018-2019 برگزیده است.

هواوی در نمایشگاه IFA 2018، مدل پی 20 را در رنگ‌های زیبای سفید و بنفش مایل به آبی به بازار معرفی کرده است. همچنین این گوشی در دو مدل با روکش چرم طبیعی به زودی به بازارهای دنیا عرضه خواهد شد.