ماشین لباسشویی کوییک درایو سامسونگ

ماشین لباسشویی کوییک درایو سامسونگ وارد بازار ایران شد

ماشین لباسشویی کوییک درایو سامسونگ (Samsung Quick Drive) وارد بازار ایران شد. سری جدید ماشین های لباسشویی سامسونگ به فناوری کوییک درایو مجهز شده‌اند که بدون کاهش کیفیت، زمان شستشو را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

شرکت سامسونگ سری جدید ماشین های لباسشویی خود را وارد بازار ایران کرد. این سری از محصولات سامسونگ مجهز به فناوری فوق پیشرفته کوییک درایو (QuickDrive) هستند. این فناوری که اولین بار در نمایشگاه MENA Forum 2018 سامسونگ معرفی شد، زمان شستشو را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد. حالت Super Speed در این سری از ماشین های لباسشویی به شما امکان می‌دهد لباس‌های خود را تنها در 39 دقیقه بشویید. البته این کاهش زمان به هیچ وجه بر کیفیت شستشو تاثیر نمی‌گذارد.

ماشین لباسشویی کوییک درایو سامسونگ

بهینه‌سازی عملکرد شستشو

فناوری کوییک درایو زمان شستشو را تا 50 درصد و مصرف انرژی را تا 20 درصد کاهش می‌دهد. این کاهش زمان حاصل استفاده از روش‌هایی نو و فناوری‌هایی پیچیده در ماشین لباسشویی کوییک درایو سامسونگ است. برای اولین بار در دنیا، سامسونگ ماشین لباسشویی با دیگ دو تکه به بازار معرفی کرد. این سری از ماشین های لباسشویی سامسونگ با دارا بودن دیگ دو تکه حرکت‌های مختلفی برای دیگ اصلی و صفحه گردان مجزا فراهم می‌کند. در هر یک از مراحل شستشو می‌تواند هر یک از حالت‌های چهارگانه (حرکت مجزا دیگ، حرکت مجزا صفحه، حرکت هم جهت دیگ و صفحه و حرکت خلاف جهت دیگ و صفحه) صورت پذیرد. این حرکات باعث شستشوی سریع، قدرتمند و در عین حال ملایم (عدم آسیب به پارچه) می‌شود.

ماشین لباسشویی کوییک درایو سامسونگ

با ترکیب این دو حرکت در جهت‌های مختلف، لباس‌ها همزمان هم حرکت دورانی دارند و هم به جلو و عقب حرکت می‌کنند. این مسئله باعث می‌شود عمل شستشو خیلی دقیق‌تر و البته سریع‌تر انجام شود. چرخش صفحه انتهایی در جهت عکس باعث می‌شود آب داخل دیگ جدا از حرکت گردابی، به صورت افقی هم حرکت کرده و مواد شوینده را به همه بخش‌های دیگ، به خصوص لباس‌هایی که در وسط دیگ هستند، منتقل کند.

ماشین لباسشویی کوییک درایو سامسونگ

موسسه اینترتک (Intertek) در بررسی‌های مستقل ثابت کرد فناوری کوییک درایو با وجود کاهش زمان، شستشو را با همان کیفیت ماشین های لباسشویی عادی انجام می‌دهد.

هوشمندی ماشین لباسشویی کوییک درایو سامسونگ

ماشین لباسشویی کوییک درایو سامسونگ همچنین مجهز به یک دستیار هوشمند شستشو به نام کیو-ریتور (Q-Rator) هستند که با قابلیت‌های هوشمند خود به شستشوی بهتر لباس‌ها کمک می‌کند. برنامه ریز شستشو (Laundry Planner) به شما امکان می‌دهد زمان بندی شستشو را بهینه کنید؛ به عنوان مثال مشخص کنید که شستشو در چه زمانی به پایان برسد. همچنین بخش برنامه شستشوی بهینه (Laundry Recipe) هم بهترین چرخه‌های شستشو را بر اساس نوع پارچه‌، رنگ و میزان کثیفی لباس‌های داخل ماشین به شما توصیه می‌کند. در عین حال بخش HomeCare Wizard هم به شما امکان می‌دهد از راه دور بر فعالیت ماشین لباسشویی خود نظارت کرده و البته درباره هرگونه مشکل احتمالی هم به شما هشدار می‌دهد.

ماشین لباسشویی کوییک درایو سامسونگ

در این سری جدید هم همچنان شاهد حضور فناوری محبوب ادواش (AddWash) سامسونگ هستیم که با طراحی یک در کوچک بالای در اصلی ماشین، به شما امکان می‌دهد اگر تکه لباسی از چشم‌تان دور مانده بود آن را در میانه چرخه شستشو به ماشین اضافه کنید. علاوه بر این امکان اضافه کردن  لباس‌های شسته شده با دست جهت آبکشی و یا اضافه کردن نرم‌کننده‌ها یا مواد مشابه را خواهید داشت.

ماشین لباسشویی کوییک درایو سامسونگ مجهز به فناوری معروف اکوبابل (EcoBubble) هم هستند که با ترکیب آب، هوا و مواد شوینده، حباب‌هایی را تولید می‌کند که با رسوخ به بافت پارچه، سرسخت‌ترین لکه‌ها را هم پاک می‌کنند.

ماندگار و به‌صرفه

سری کوییک درایو سامسونگ با مواد و کیفیتی عالی طراحی شده و کاربر می‌تواند برای مدتی بسیار طولانی از آن استفاده کند. فناوری دیجیتال اینورتور این ماشین های لباسشویی امکان کاهش صدا و مصرف کمتر انرژی را فراهم کرده و در عین حال ماندگاری بسیار بالایی داشته و کیفیت شستشو و عدم صدمه به پارچه‌ها را نیز تا حد قابل توجهی ارتقا می‌دهد. این ماشین های لباسشویی همچنین مجهز به هیتر سرامیکی Ceramic Heater+ و نوع جدیدی از پوشش ضد استهلاک هستند که باعث می‌شود ایجاد جرم روی دستگاه در مقایسه به هیترهای سرامیکی عادی تا 55 درصد کاهش پیدا کرده و لذا لباسشویی شما سال‌های بسیار بیشتری کار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. اینا با چ فکری میان ایران سرمایه گذاری میکنن

  2. مشکی بود میخریدم به تم اشپر خونم بیاد

  3. وارد شده؟
    مگه واردات لوازم خانگی ممنوع نبود؟

  4. براوووو فوق‌العاده عالیه
    🙂

  5. قابلیت add wash داره که خیلی خوبه

  6. لباس شویی کوییک درایو یکی از بهترین اای دنیاس

  7. عجب چیز جالبیه باید یکی بخریم ولی پولمون نمیرسه دلار 15 تومن هیچکی نمیتونه بخره

  8. قیمتشو چرا نزاشتین اخه؟