اندازه نمایشگر گوشی منعطف سامسونگ

اطلاعاتی جدید درباره اندازه نمایشگر گوشی منعطف سامسونگ

اندازه نمایشگر گوشی منعطف سامسونگ در زمان تا شدن یا باز شدن آن متفاوت خواهد بود. طبق اخبار جدید، به اطلاعات خوبی پیرامون ابعاد صفحه نمایشی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ دست پیدا کرده‌ایم.

سامسونگ با توجه به نزدیک شدن به زمان معرفی اولین گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش منعطف دنیا، به صورت عمدی اطلاعاتی پیرامون آن منتشر می‌کند. به این ترتیب گوشی انعطاف پذیر این شرکت بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت. جدیدترین چیزی که پیرامون این گوشی عمومی شده، اندازه نمایشگر گوشی منعطف سامسونگ در زمان باز یا بسته بودن آن است.

رییس بخش موبایل سامسونگ چندی پیش عرضه اولین گوشی منعطف دنیا در سال 2018 را تایید کرد، به همین دلیل تعجبی نیست رفته رفته اطلاعات موثق بیشتری پیرامون آن به دست می‌آوریم.

اندازه نمایشگر گوشی منعطف سامسونگ

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده از کره جنوبی، اندازه نمایشگر گوشی منعطف سامسونگ در حالت عادی 7.3 اینچ است، اما وقتی به چنین صفحه نمایش بزرگی احتیاج ندارید، خواهید توانست با تا کردن دستگاه یک نمایشگر 4.6 اینچی از آن باقی بگذارید. به این ترتیب ابعاد گوشی کمتر شده و جابه‌جایی آن راحت‌تر خواهد شد. البته بدیهی است بعد از تا کردن گوشی، ضخامت آن دو برابر می‌شود! در زمان خم کردن صفحه نمایش میزان خمیدگی آن حداکثر 3 میلی‌متر خواهد بود.

یکی از نگرانی‌های سامسونگ و دیگر گوشی‌سازان در پی ساخت گجت‌های مجهز به نمایشگر تاشو، از دست رفتن مقاومت آن‌ها به خاطر فرسایش پدید آمده در اثر باز و بسته شدن زیاد است. اما با راهکاری که سامسونگ در نظر گرفته، کاربر به طور دائمی نیازمند باز کردن تای گوشی نخواهد بود. اندازه نمایشگر گوشی منعطف سامسونگ حین باز شدن آن فقط در زمان نیاز به مشاهده ویدیو و یا گشت و گذار در وب مورد نیاز است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. باید دید این گوشی میتونه دنیای جدیدی رو توی دنیا موبایل پدید بیاره یا نه
    مثل اپل که با اولین گوشی لمسی دنیا رو متحول کرد
    هنوز کامل این گوشی معلوم نیست چطوره ولی فک کنم شکست بخوره
    قضیه این که با طور کامل تا میشه هم جالب بود

  2. این اطلاعات سامسونگ چرا تمومی نداره هی میاد برون هر روز