هواوی میت 20 پرو

نمایشگر منحنی هواوی میت 20 پرو به لطف تصاویر واقعی جدید تایید شد

نمایشگر منحنی هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) یکی از ویژگی‌های این گوشی است که وجود آن پیشتر در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. طبق تصاویر جدید، از وجود صفحه نمایش منحنی هواوی میت 20 پرو اطمینان پیدا کرده‌ایم.

هواوی روز بیست و چهارم مهر، آخرین پرچمداران خود در سال 2018 را معرفی خواهد کرد. قرار است دو گوشی باشکوه هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو در این رویداد رونمایی شوند. طبق جدیدترین تصاویر منتشر شده از پرچمدار اصلی خانواده Mate 20 به نکات جالبی پی برده‌ایم که نمایشگر منحنی هواوی میت 20 پرو مهمترین مورد است.

متاسفانه در این عکس‌ها، گوشی درون یک قاب محافظ قرار داشته و به همین دلیل پی بردن به سبک طراحی و تخمین ابعاد نمایشگر به صورت دقیق دشوار شده است. با این حال طبق اخبار پیشین پیرامون هواوی میت 20 پرو می‌دانیم این پرچمدار، مجهز به یک نمایشگر 6.9 اینچی از نوع AMOLED خواهد بود! خصیصه بسیار مهم دیگر این صفحه نمایش، انحنای آن است.

تصویر نمایشگر منحنی هواوی میت 20 پرو

نمایشگر منحنی هواوی میت 20 پرو

در نمایشگر منحنی هواوی میت 20 پرو یک بریدگی وجود دارد. پیشتر تصور می‌کردیم پنل جلویی دارای بریدگی پهن متعلق به هواوی میت 20 و پنل جلویی دارای ناچ بسیار باریک، متعلق به مدل پرو است، اما امروز به عکس این موضوع پی برده‌ایم. بر روی این بریدگی، سنسور دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی، گوشی تلفن و سنسورهای سیستم تشخیص چهره سه بعدی جدید هواوی قرار دارند. این سیستم به حدی پیشرفته است که طبق اخبار، رقیبی برای فیس آیدی اپل محسوب خواهد شد.

تصاویر جدید گوشی در دنیای واقعی، علاوه بر نمایش نمایشگر منحنی هواوی میت 20 پرو اطلاعات دیگری نیز همچون ظرفیت داخلی گوشی و ظاهر رابط کاربری EMUI 9.0 مبتنی بر اندروید 9 پای را در اختیارمان قرار دادند. به عنوان دیگر ویژگی‌های مهم این پرچمدار باید به داشتن دوربین سه گانه و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.