دانلود اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل

دانلود اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل برای اندروید و آی او اس

دانلود اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل به کاربران اندروید و آی او اس اجازه می‌دهد به راحتی آهنگ پیشواز مورد نظر خود را پیدا کرده و به کد فعال‌سازی آن دسترسی پیدا کنند. در ادامه ویژگی‌های اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل برای اندروید و آی او اس را مرور و سپس آن را دانلود می‌کنیم.

آهنگ پیشواز سرویس بسیار پرکاربردی است که امروز هر سه اپراتور موبایل اصلی کشورمان در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به وسیله آهنگ پیشواز می‌توان کاری کرد بوق همیشگی که حین تماس با شما در سمت برقرارکننده تماس شنیده می‌شود، جای خود را به یک آهنگ زیبا و گوش‌نواز بدهد. با دانلود اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل انتخاب آهنگ پیشواز ایرانسل و سپس فعال‌سازی آن شدیدا راحت‌تر شده است.

پیش از فراهم شدن امکان دانلود اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل برای اندروید و آی او اس می‌بایست با گشت و گذار در وب سایت‌های مختلف، کد فعال‌سازی آهنگ مورد نظر را پیدا کرده و سپس آن را فعال می‌کردیم. در صورت عدم اطلاع از نحوه فعال‌سازی، می‌بایست مجددا دست به دامن گوگل می‌شدیم. اما امروز، با دانلود اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل همه این کارها در یک پکیج ساده امکان‌پذیر خواهد بود. در ادامه برخی از ویژگی‌های نرم افزار آهنگ پیشواز ایرانسل را بررسی می‌کنیم:

  • امکان تعیین بیش از یک آهنگ پیشواز و پخش هر یک به صورت تصادفی حین دریافت تماس
  • قابلیت تنظیم حالت پخش آهنگی مشخص برای همه
  • امکان تنظیم کردن یک یا تعدادی آهنگ به صورت پیش‌فرض
  • قابلیت مشخص کردن آهنگ پیشواز متفاوت برای زمان‌ها و تماس گیرندگان گوناگون

دانلود اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل

به منظور دانلود اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل برای Android و یا iOS بر روی لینک آن‌ها کلیک کنید. برای دستگاه‌های اندرویدی، می‌توان از هر طریقی بر روی لینک مربوط به آن کلیک و سپس فایل نصبی را دانلود کرد. اما به منظور نصب نسخه آی او اس حتما باید حین استفاده از یک گوشی یا تبلت مجهز به سیستم عامل‌های این پلتفرم وارد لینک مشخص شده شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این کارو باید زودتر میکردن

  2. خود ایرانسل من مگه نداره البته من همراه اولیم و همراه من خودش داره