رده بندی کیفی خودروهای داخلی

رده بندی کیفی خودروهای داخلی در مرداد 1397 منتشر شد

رده بندی کیفی خودروهای داخلی برای مردادماه 1397 اعلام شد. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در جدیدترین گزارش خود، باکیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخلی در ماه اخیر را معرفی کرده است.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گزارش رده بندی کیفی خودروهای داخلی در مردادماه 1397 را منتشر کرد. طبق این گزارش، در مرداد 97 تعداد 68 هزار و 708 دستگاه خودرو تولید شد که 99 درصد آن به خودروهای گروه سبک و 1 درصد به خودروهای گروه سنگین اختصاص داشت. این تعداد خودرو شامل 51 مدل در گروه سبک شامل سواری و وانت و 11 مدل در گروه سنگین می‌شوند.

در گروه خودروهای سبک و در بخش خودروهای وانت، وانت تندر با دریافت 3 ستاره کیفی بالاترین کیفیت را در این بخش به خود اختصاص داده است و وانت مزدا کارا 2000 دو کابین و وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز با اخذ تنها یک ستاره کیفی از وضعیت خوبی برخوردار نیستند.

در بخش خودروهای سواری، مزدا 3 جدید، پژو 2008، سوزوکی گرند ویتارا، کیا سراتو، هیوندای اکسنت، هیوندای آی 20، هاوال اچ 2، بسترن بی 30، پژو 207، پژو 207 اتوماتیک، تندر 90 پلاس اتوماتیک، رنو ساندرو اتوماتیک، تندر 90 پلاس و پارس تندر، هر یک با دریافت 4 ستاره کیفی، بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی را در رده‌های مختلف قیمتی به خود اختصاص دادند. در این ماه، خودروی تک ستاره نداشتیم و محصولات خانواده پراید که معمولا با یک ستاره کمترین کیفیت را داشتند، یکی دو ماهی است که توانسته‌اند خود را به سطح 2 ستاره ارتقا دهند.

در گروه خودروهای سنگین نیز کامیونت ایسوزو NMR85، کامیونت ایسوزو K75NPR، کامیونت هیوندای HD65، کامیون ایسوزو M75NPR، کشنده ولوو 500FH و کشنده اسکانیا 410G با اخذ 4 ستاره کیفی دارای بالاترین کیفیت هستند و در بخش خودروهای سنگین مسافری نیز ون مسافری وانا با 4 ستاره کیفی، بالاترین کیفیت را دارد. در ادامه، جداول کامل رده بندی کیفی خودروهای داخلی در مرداد 97 را مشاهده می‌کنید:

رده بندی کیفی خودروهای داخلی – مرداد 97

گروه خودروهای وانت

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

گروه خودروهای سواری

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه کیفیت خودروهای سبک

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

گروه خودروهای سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه کیفیت خودروهای سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. پرایدم دل داره دیگه , واسه خودش چنتا ستاره تو آسمونا داره , بزا خوش باشه

  2. عاشق اینمم خودشونم میگن ما هیچ کیفتی نداریم

  3. پراید چجور دو ستاره گرفته نیم ستاره هم زیادشه

  4. اسم کیفیت رو چجوری میچسبونن به خودشون

  5. هیچ کدوم 5 ستاره نبود ولی 4 ستاره ها زیاده

  6. بسیار عالی ممنون