سونی اکسپریا ایکس زد 3

بسیاری از کاربران منتظر عرضه سونی اکسپریا ایکس زد 3 هستند (نتایج نظرسنجی)

مطابق با نظرسنجی هفته گذشته گجت نیوز، ظاهرا سونی اکسپریا ایکس زد 3 (Sony Xperia XZ3) محبوبیت بالایی میان کاربران داشته و بسیاری منتظر عرضه این گوشی هستند.

سونی با حضور در رویداد فناوری IFA 2018، جدیدترین پرچمدار خود را با ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری فراوان پیش روی کاربران قرار داد. این نخستین باری بود که سونی از نمایشگر اولد استفاده می‌کرد. علاوه بر این، اکسپریا ایکس زد ۳ نخستین موبایل با اندروید 9 پای است. هفته گذشته، از کاربران خواستیم تا با شرکت در نظرسنجی، از تمایل خود برای خرید این گوشی صحبت کنند که نتیجه آن، محبوبیت بالای پرچمدار ژاپنی‌های است.

بیش از 50 درصد مایل به خرید سونی اکسپریا ایکس زد 3 هستند

مطابق با نظرسنجی، بیش از 50 درصد کاربران مایل به خرید نسل جدید گوشی های سونی هستند. ظاهرا در کنار امکانات، یکی از دلایل اصلی کاربران، خود برند “Sony” و حک شدن نام آن روی بدنه دستگاه است:

صدرصد میخرم به خاطر کیفیت ساخت و دوام و سخت افزار بسیار قوی و صفحه نمایش با کیفیت و دوربین فوق العاده و زیبایی بیش از حد این گوشی به امید موفقیت برند اصل و نسب شرکت Amer – SONY، کاربر گجت نیوز

در این میان، برخی کاربران هم تمایل به خرید گوشی داشتند، اما به خاطر مشکلات ارزی، فعلا قادر به پرداخت هزینه‌ها نیستند:

اگه قیمت دلار برگرده به گذاشته حتما میخرمش اما الان توانایی خرید برای ایرانی ها نیست – Meysam، کاربر گجت نیوز

حال باید منتظر ماند و دید که سونی چگونه می‌تواند با اکسپریا XZ3، به جنگ محصولات رده بالایی همچون گلکسی نوت 9 و آیفون های 2018 اپل (که تا چند روز دیگر معرفی می‌شوند) برود.

در ادامه می‌توانید نتیجه نظرسنجی را ملاحظه بفرمایید: