پرچمدار 2019 اچ تی سی

پرچمدار 2019 اچ تی سی با تراشه اسنپدراگون 855 و پشتیبانی از 5G در دست توسعه است

پرچمدار 2019 اچ تی سی که از تراشه اسنپدراگون 855 قدرت گرفته و از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند، در دست توسعه قرار دارد. شنیدن اخباری پیرامون پرچمدار اچ تی سی نشان می‌دهد این شرکت قصد ندارد به همین زودی تسلیم شود.

در سال 2011 و زمانی که دو گوشی اچ تی سی سنسیشن (HTC Sensation) و اچ تی سی سنسیشن ایکس ال (HTC Sensation XL) معرفی شد، اوج این شرکت تایوانی را در دنیای موبایل شاهد بودیم. از آن زمان تاکنون، شرکت در بازار موبایل روز خوش به خود ندیده و سال به سال ضرر بیشتری را متحمل می‌‌شود. اگرچه بر اساس خبر سقوط 97 درصدی درآمد اچ تی سی و قریب‌الوقوع بودن خروج آن از بازار موبایل تصور کردیم این شرکت به پایان کار رسیده است، اما رویت پرچمدار 2019 اچ تی سی با تراشه اسنپدراگون 855 و دارای پشتیبانی از 5G چیز دیگری می‌گوید.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد پرچمدار 2019 اچ تی سی

طبق اخبار جدید، اچ تی سی مشغول استفاده از نمونه‌های اولیه تراشه اسنپدراگون 855 به عنوان مغز متفکر پرچمداران سال 2019 است. همانند تراشه کایرین 980 هواوی که به تازگی معرفی شده است، این چیپست موبایل نیز 7 نانومتری بوده و به همین دلیل کاهش مصرف انرژی و افزایش توان پردازشی را همراه با هم به ارمغان خواهد آورد.

پرچمدار 2019 اچ تی سی

از آنجایی که قرار نیست اپراتورهای موبایل، در سال 2019 برنامه‌های جدی برای پیاده‌سازی آنتن‌های 5G داشته باشند، اغلب گوشی های قدرت گرفته از اسنپدراگون 855 به مودم اسنپدراگون X24 مجهز خواهند شد که از نسل چهارم شبکه‌ موبایل گیگابیتی (LTE Gigabit) پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که در توسعه پرچمدار 2019 اچ تی سی شرکت در تلاش است از مودم اسنپدراگون X50 دارای توانایی پشتیبانی از شبکه موبایل 5G استفاده کند. در حال حاضر گوشی‌سازان می‌توانند برای پرچمدار قدرت گرفته از اسنپدراگون 855 خود، از مودم X50 بهره ببرند، اما با توجه به عدم پوشش‌دهی این شبکه موبایل،با انجام این کار تنها هزینه‌‌ای زیاد را بدون هر گونه فایده به مشتریان خود تحمیل خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. مشکل اچ تی سی بی شک عمر پایین باتریشه اگه مشکلش حل بشه بقیه ی مواردش راضی کننده است

  2. اچ تی سی داره از عرشone m7به فرش u13میرسه بخاطر عدم بازار یابی درست و عدم همراه شدن با مواردی که مخاطبا دوست دارن روی گوشی هاشون باشه

  3. اچ تی سی مشکلش سخت افزاری نیست که صفحه نمایشه اگه اولد استفاده کنه کم تر گوشی رقیبش میشه

  4. خوب اینا که اصلا به اچ تی سی ربطی نداره همه اینا رو کوالکام میسازه و همه گوشی های پرچمدار ازش استفاده میکنن و هیچ برگ برنده ای نیست تازه ناامید کنندس مثلا ال جی همینا رو استفاده میکنه و یه هوش مصنوعیم بهش اضافه میکنه