میانبرهای اموجی

میانبرهای اموجی به کامنت‌های اینستاگرام افزوده شد

افزوده شدن میانبرهای اموجی به بخش کامنت‌های پست‌های فید اینستاگرام، جدیدترین قابلیت این شبکه اجتماعی به شمار می‌رود. از این پس با ورود به بخش نظرات پست‌های اینستاگرام می‌توانید به کمک میانبرهای اموجی خیلی راحت از شکلک‌ها استفاده کنید.

پیش از این به منظور دسترسی به شکلک‌ها، که نقشی بسیار مهم در کامنت‌گذاری دارند، می‌بایست دکمه‌ای را بر روی کیبورد گوشی نگه داشته و به این روش به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کردیم. بعد از قرار دادن اموجی یا اموجی‌های مورد نظر، مجددا می‌بایست با لمس دکمه‌ای دیگر، کیبورد را به حالت عادی بازمی‌گرداندیم، اما به وسیله افزوده شدن میانبرهای اموجی به قسمت کامنت‌های اینستاگرام نیاز به انجام این کار از بین رفته است.

کاربرد میانبرهای اموجی اینستاگرام

میانبرهای اموجی اینستاگرام از چند ماه قبل اضافه شده بود، اما تنها توسط برخی از کاربران به صورت تستی مورد استفاده قرار ‌می‌گرفت. هم‌اکنون تمامی کاربران با وارد شدن به بخش نظرات پست‌های فید، در بالای جعبه نوشتن متن، میانبرهای شکلک‌ها را مشاهده خواهند کرد. به این ترتیب می‌توان بدون نیاز به بستن کیبورد، با یک لمس اموجی‌ مورد نظر را در لابه‌لای کلمه‌های کامنت خود قرار داد.

این نوار اموجی در دیگر زمان‌ها همانند پاسخ به یک استوری، که از کیبورد در این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنید، نمایش داده نخواهد شد، به همین دلیل میانبرهای اموجی به طور اختصاصی مخصوص بخش نظرات هستند. با توجه به استفاده تقریبا همه کاربران از شکلک‌ها درون نظرات و در برخی موارد، تنها قرار دادن اموجی به عنوان یک کامنت، افزوده شدن میانبرهای اموجی اینستاگرام بسیار کاربردی به نظر می‌رسد. اگر با ورود به بخش نظرات یک پست فید، قادر به مشاهده آن‌ها نیستید، از دریافت جدیدترین نسخه اپلیکیشن برای گوشی اندرویدی یا آی او اسی خود مطمئن شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قبلا نم اینجوری بود که