ال جی V40

احتمال معرفی ال جی V40 در آینده نزدیک

احتمال معرفی ال جی V40 تینکیو در آینده نزدیک، با صدور گواهی توسط Global Certification Forum قدرت گرفت. موبایل جدید ال جی ممکن است بعد از نسل جدید آیفون رونمایی شود.

تا به امروز، تقریبا تمام اطلاعات مربوط به پرچمدار ال جی، از مشخصات فنی تا طراحی نهایی، از طریق منابع مختلف به بیرون درز کرده است. اما یکی از مواردی که هم‌چنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، زمان معرفی این تلفن هوشمند است. هرچند به لطف صدور گواهی‌های جدید برای ال جی V40 تینکیو، به نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد معرفی پرچمدار جدید کره‌ای‌ها خواهیم بود.

این گواهی، چهار روز پیش یعنی ششم سپتامبر توسط Global Certification Forum (یک شراکت بین اپراتورها، تولیدکنندگان و صنعت تست) برای ال جی ۴۰ با شماره مدل LG-450UA صادر شده است. علاوه بر این، “LG Storm Plus” به عنوان نام این دستگاه برای بازاریابی ذکر شده که به وضوح می‌توان آن را اقدامی برای مخفی نگه داشتن نام دستگاه تا زمان معرفی رسمی در نظر گرفت.

ال جی V40

زمان معرفی ال جی V40

متاسفانه تصویر منتشرشده، هیچ‌گونه اطلاعاتی جز باندهای شبکه قابل پشتیبانی را نشان نمی‌دهد. با این حساب، می‌توان گفت در آینده نزدیک، ال جی وی 40 تینکیو پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

گزارش‌های اخیر به معرفی پرچمدار جدید LG، بعد از عرضه گلکسی نوت 9 و پیش از نسل جدید گوشی های اپل خبر داشتند؛ در این صورت، احتمالا رویداد معرفی LG V40 ThinQ باید پیش از جمعه هفته آینده برگزار شود. هرچند، از آنجایی که این سناریو نمی‌تواند چندان قابل اطمینان باشد، محتمل‌ترین زمان برای معرفی این گوشی، 16 نوامبر (25 آبان) است؛ تاریخی که پیش‌تر در رندرهای منتشرشده از این گوشی به چشم می‌خورد.