آپدیت اندروید 9 پای

آپدیت اندروید 9 پای برای میت 10 و پی 20 هواوی به زودی عرضه می‌شود

هواوی مشغول آماده‌سازی آپدیت اندروید 9 پای بوده و به زودی آن را برای گوشی های سری میت 10 و پی 20 منتشر می‌کند. ولی به جز پرچمداران، چه موبایل های دیگری این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند؟

ماه گذشته، هواوی برنامه آزمایش نسخه جدید اندروید را برای 9 گوشی موبایل آغاز کرد. پس از آن، مدیران اعلام کردند که گوشی های سری Mate 10 و P20، از نخستین دستگاه‌هایی خواهند بود که آپدیت اندروید ۹ پای را دریافت می‌کنند. ظاهرا حالا مدیران به وعده خود عمل کرده و کار انتشار این آپدیت را به زودی آغاز خواهند کرد. به تازگی، گواهی Wi-Fi Alliance برای چندین مدل از اسمارت فون های هواوی که از نسخه جدید اندروید قدرت می‌گیرند، منتشر شده که این موضوع حاکی از آماده بودن این به‌روزرسانی است.

پی 20، پی 20 پرو، میت 10 و میت 10 پرو نام گوشی های است که در Wi-Fi Alliance رویت شده‌اند. همان‌طور که احتمالا متوجه شده باشید، در این لیست خبری از نام میت 10 لایت و پی 20 لایت نیست؛ در نتیجه ممکن است این تلفن های هوشمند همراه با سایر گوشی های هواوی، آپدیت اندروید 9 پای را دریافت کنند. علاوه بر دستگاه‌هایی که بالاتر نام آنها را ذکر کردیم، نسخه جدید اندروید برای هواوی میت 10 پورشه دیزاین، میت RS پورشه دیزاین، آنر 10، آنر V10 و آنر پلی نیز منتشر خواهد شد.

آپدیت اندروید 9 پای

حتی اگر Andorid 9 Pie به زودی برای پرچمداران 2017 و 2018 هواوی ارائه شود، احتمالا مدتی طول خواهد کشید که تمام گوشی ها این آپدیت را دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. سلام گوشی من هوایی میت 10 لایت هست ولی هنوز اپدیت اندروید 9 نیومده بنظرتون چی کار کنم

  2. سلاممم اندروید من به نسخه 9 آپ دیت شد سرعت ریست گوشی چند برابر شده هم چنین سرعت جا به جایی و خارج شدن از برنامه ها مدل گشیnova 3

  3. فک نکنم اندرویدی که براشون بیاد مثل اندروید خام با ژست حرکتی باشه

  4. من پی۹ دارم اندروید پایش ۶ بود ۷ رو گرفتم ولی بهم ۸ نداد هواوی رو دیگه دوس ندارم البته شاید بیاد ولی دیگه خیلی دیره خیلی

  5. هواوی شرکت خوبیه برای پشتیبانی نرم افزاری