AOC نمایشگرهای G1 را معرفی کرد

نمایشگرهای G1 کمپانی AOC معرفی شد

کمپانی AOC که به عنوان برند مطرح تولیدکننده نمایشگرهای گیمینگ و غیرگیمینگ شناخته می‌شود، به تازگی از نمایشگرهای G1 گیمینگ رونمایی به عمل آورد؛مانیتورهایی که با طراحی منحنی و مشخصات فنی قدرتمند همراه هستند.

نمایشگرهای G1 برخلاف دیگر مانیتورهای تاکنون رونمایی شده AOC، دارای طراحی حرفه‌ای و مشخصات بهتری هستند. این سری در چهار مدل C27G1، CQ32G1، C32G1 و C24G1 معرفی شده است.

همانطور که از شماره مدل این نمایشگرها پیدا است، محصولات جدید به ترتیب دو مدل 32 اینچی، یک مدل 27 اینچی و یک مدل مقرون به صرفه 24 اینچی را شامل می‌شوند. نسخه C27G1 با قیمت 279 دلار هم اکنون برای خرید دردسترس است اما سه مدل C24G1, C32G1  و CQ32G1 اواخر سال 2018 راهی بازار می‌شوند.

نمایشگرهایی که به ترتیب 229، 299 و 399 دلاری هستند. سری نمایشگرهای G1 شرکت AOC همانطور از نام‌شان مشخص است، برای گیمرهای حرفه‌ای طراحی شده تا بهترین وضوح و کیفیت را در هنگام انجام بازی‌ها مشاهده کنند.

AOC نمایشگرهای G1 را معرفی کرد

این شرکت مطرح تمامی مدل‌های سری نمایشگرهای G1 را با قابلیت FlickerFree همراه ساخته که موجب محافظت از چشم‌ها و خستگی در کاربری طولانی مدت آنها می‌شود. در حالی که نسخه CQ32G1 از پنل QHD برخوردار است اما باقی مدل‌ها پنل FHD برای آنها در نظر گرفته شد.

تمامی این مانیتورها نرخ تجدید 144 هرتزی دارند و مدت زمان پاسخ‌دهی آنها به 1 میلی ثانیه می‌رسد. با پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync می‌توان در کنار این محصولات کارت‌های گرافیک AMD را برای گیم‌پلی صاف و روان به کار گرفت. اگرچه تمام نسخه‌ها دارای انحنای1800R هستند اما نسخه پایین‌رده C24G1 از انحنای 1500R بهره می‌برد.

برای کسب جزئیات بیشتر پیرامون نمایشگرهای G1 می‌توانید به وب سایت AOC مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. برای بازی فقط کنسول اون با تلویزیون بزرگ مانیتور کیفیتش بهتره ولی هم کوچیک تره هم باید پشت میز بشینی

  2. در حال حاضر تنها چیزی که میشه خرید همینه