تست سقوط گلکسی نوت 9

تست سقوط گلکسی نوت 9 و آیفون ایکس (گجت تی وی)

در گجت تی وی امروز، یک ویدیوی جذاب برای شما داریم: تست سقوط گلکسی نوت 9 و آیفون ایکس. تصور می‌کنید کدام‌یک از این پرچمداران گران‌قیمت، در سقوط از ارتفاع جان سالم به در خواهند برد؟

سال گذشته، اپل هنگام معرفی iPhone X از به‌کارگیری مقاوم‌ترین شیشه در میان تلفن های هوشمند خبر داد. علاوه بر این، وجود فریمی از جنس فولاد ضد زنگ به مقاومت هر چه بیشتر دستگاه در برابر عناصر بیرونی کمک می‌کند. Galaxy Note 9 نیز با بهره‌گیری از طراحی ساندویچی، فریمی آلومینیومی داشته و در هر دو بخش پشتی و جلویی آن می‌توان پوشش محافظ گوریلا گلس 5 را پیدا کرد.

کیفیت ساخت و البته محبوبیت بالای این تلفن های هوشمند سبب شد تا ما با در یک ویدیوی اختصاصی، آزمایش سقوط از ارتفاع را بر روی پرچمداران اپل و سامسونگ انجام دهیم؛ جایی که در شرایطی آزمایشگاهی، مقاومت این گوشی ها در شرایط مختلف سنجیده می‌شود. در پایان نیز با در نظر گرفتن امتیاز برای این گوشی ها، دستگاهی که مقاومت بالاتری داشته است را معرفی خواهیم کرد. در ادامه از شما دعوت به تماشای این ویدیو می‌کنیم.

تست سقوط گلکسی نوت 9 و آیفون 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. بری نوت9 بخری 18 تومن بعد در مغازه از دستت بیفته بشکنه چه حسی پیدا میکنی من دوستم اس 8 پلاس خرید همین بلا سرش اومد یک ساعت گریه کرد

  2. خوب نظر من رو بخوایید صفحه نمایش نوت ۹ بزرگ تره پس اسیب پزیریش بیش تره ولی در کل هر دو گوشی مقاومت خوبی نداشتن و گوشی های فلزی از شیشه ای بهترن

  3. بنجل بودن سامسونگ معلوم شد

  4. فقط سامسونگ…ایفون چون لنز دوربینش 25 سانت بیرون زده حکم سپر یک نیسان رو داره و واسه همین کاریش نشد
    نوت 9 رو باید بزاری تو موزه چون 20 میلیون قیمت نسخه 512 گیگا بایتیشه

  5. حیف اون نوت نه نباشه

  6. بیست میلیون و داغون کرد