گوشی هواوی Mate 20

گوشی هواوی Mate 20 از فناوری سوپرشارژ پشتیبانی خواهد کرد

هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) و هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) از فناوری سوپرشارژ این شرکت پشتیبانی خواهند کرد. تکنولوژی شارژ بسیار سریع هواوی سوپرشارژ (SuperCharge) دارای حداکثر توان باورنکردنی 40 وات است!

ساعاتی بعد از افشای اطلاعاتی تازه پیش از معرفی هواوی میت 20 از طریق انتشار دعوت‌نامه‌های رسمی شرکت برای رسانه‌های خبری، رولند کوآنت (Roland Quandt) به عنوان یکی از معتبرترین منابع افشای اخبار گوشی های هوشمند، اعلام کرد گوشی هواوی Mate 20 و همچنین Mate 20 Pro از فناوری سوپرشارژ پشتیبانی می‌کنند. قدرت این فناوری شارژ بسیار سریع می‌تواند تا 40 وات برسد!

فناوری سوپرشارژ در گوشی هواوی Mate 20

رولند کوآنت از پشتیبانی این قابلیت در حداقل یکی از دو یا سه گوشی پرچمدار خانواده Mate 20 اطمینان دارد، اما به طور دقیق از مدل نهایی مطمئن نیست. اگر قرار باشد فقط یکی از این گوشی ها از تکنولوژی سوپرشارژ پشتیبانی کند، احتمال می‌دهیم گوشی هواوی Mate 20 پرو مجهز به دوربین سه گانه و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، این افتخار را کسب کند.

توییت رولند کوآنت

طی سال‌های 2016 و 2017، برای هر دو خانواده Mate 9 و Mate 10، علاوه بر عرضه دو گوشی پرچمدار یکی به عنوان مدل پایه و دیگری با پسوند پرو، یک گوشی (پرچمدار) لوکس و گران قیمت نیز با پسوند پورشه دیزاین عرضه شده است، به همین دلیل احتمال می‌دهیم گوشی هواوی میت 20 پورشه دیزاین نیز در راه باشد. این مدل همه قابلیت‌های مدل پرو را داشته و فقط به خاطر مجهز شدن به بدنه‌ای با مواد خاص و سبک طراحی متفاوت، قیمتی دو برابری دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. تمرکزش و بیشتر گذاشته روی باتری

  2. این فناوری فست شارژ و سوپر شارژ باطری گوشی رو خراب نمیکنن