قیمت آیفون 2018

نگران قیمت آیفون 2018 اپل نباشید؛ از افزایش قیمت خبری نیست

یک افشاگر آلمانی جزئیاتی از قیمت آیفون 2018 اپل را به انتشار رسانده است. ظاهرا غول کوپرتینویی قصد افزایش قیمت نسل جدید گوشی های خود را ندارد.

در حالی که اپل قصد دارد امشب چهارشنبه 21 شهریور ماه از جدیدترین نسل گوشی های خود پرده برداری کند، صحبت در مورد قیمت آیفون 2018 سر زبان تمامی علاقه‌مندان به این کمپانی افتاده است. طی چند ماه و هفته اخیر شایعات زیادی را در ارتباط با قیمت گوشی های نسل جدید اپل شنیده‌ایم که به نظر گران‌تر از نسل پیشین خود خواهند بود. اما در تازه‌ترین این شایعات یک تحلیلگر مشهور به نام «گلدمن ساچ» عنوان کرده است که ارزان‌ترین مدل این خانواده آیفون ایکس سی است که با آغاز قیمت 849 دلاری (یا حتی 799 دلار، در صورتی که اپل موفق به کاهش قیمت تمام شده محصولش شود) روانه‌ی بازار می‌شود. البته باید در نظر داشته باشید گلدمن شخصی است که پیشتر در مورد محصولات اپل گمانه‌زنی‌های اشتباهی را نیز داشته است.

شاید همگان بر این باور بودند که اپل کف قیمت این مدل را 999 دلار در نظر می‌گیرد، اما اینگونه نخواهد بود. یک افشاگر آلمانی که اطلاعاتی را بر اساس منابع مختلفی به دست آورده ادعا می‌کند که قیمت آیفون 2018 و دیگر مدل‌ها مشابه نسل گذشته خود خواهد بود. البته این به استثنای آیفون ایکس اس پلاس / ایکس اس مکس 6.5 اینچی خواهد بود.

قیمت آیفون 2018

وی ادعا می‌کند مدل مقرون به صرفه آیفون ایکس اس همراه یک نمایشگر LCD با شروع قیمت 799 یورو (مشابه قیمت آیفون 8 در قاره اروپا) روانه‌ی بازار خواهد شد، در حالی که مدل 5.8 اینچی آیفون ایکس اس با قیمت کمی تراشیده‌تر نسبت به نسل پیشین خود به عرضه درخواهد آمد. بزرگترین آیفون اپل نیز با قیمت 1149 یورو به عرضه درخواهد آمد. این اطلاعات توسط دو منبع مختلف به تایید رسیده است. اگر می‌خواهید حافظه داخلی بیشتری را در  اختیار داشته باشید، می‌توانید با پرداخت 170 یورو بیشتر مدل 256 گیگابایتی را خریداری کنید. اما اینکه اپل نسخه 512 گیگابایتی آیفون های جدید خود را به عرضه برساند یا خیر، هنوز نامشخص است.

به طور تصادفی، این دقیقا همان قیمت‌های آیفون 8، 8 پلاس و ایکس بوده که در آلمان موجود است. با در نظر گرفتن این قیمت‌های نهایی در اروپا، ما می‌توانیم برچسب قیمت 749 دلاری برای آیفون 6.1 اینچی، قیمت 899 دلاری برای آیفون ایکس اس و 1049 دلاری برای آیفون ایکس اس پلاس / مکس را در نظر بگیریم. همچنین نسخه‌های 256 گیگابایتی این محصولات 150 دلار گران‌تر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. ما نگران ارزش پولمان هستیم

  2. فکر نکنم برعکس باید فکر کنیم

  3. به اندازه کافی قیمتش زیاد هست

  4. اینم‌سیاست یه شرکت که فروش رو بالا ببره