اسلات سیم کارت آیفون ایکس سی

خشاب سیم کارت آیفون ایکس سی رنگ‌بندی آن را افشا می‌کند

تصاویری از اسلات سیم کارت آیفون ایکس سی (Apple iPhone XC) به بیرون درز پیدا کرده که می‌تواند رنگبندی آن را تایید کند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی کند.

تنها چند ساعت تا رویداد سخت افزاری اپل و معرفی آیفون های سال 2018 اپل باقی مانده است، حالا به دنبال آن گزارش تازه‌ای منتشر شده که می‌تواند رنگبندی این گوشی را افشا کند. تصاویری از اسلات سیم کارت آیفون ایکس سی به بیرون درز پیدا کرده است که می‌تواند عرضه این گوشی در سه رنگ را به تایید برساند. در مجموع 5 رنگ مختلف از این گوشی وجود خواهد داشت و خبر خوب اینکه دو رنگ آن‌ها قرمز و آبی است.

اما برخلاف آیفون 5 سی در گذشته، اپل از طیف رنگی تیره‌تری استفاده کرده است. علاوه بر این، اسلات سیم کارت دیگری نیز رویت شده است که رنگی بین قهوه‌ای و طلایی را نشان می‌دهد. این می‌تواند به معنای یک رنگ نارنجی یا طلایی باشد. در این لحظه از زمان، گزینه‌ی قابل قبول‌تر، یک رنگ خاکستری مایل به قهوه‌ای است. این می‌تواند شایعات پیشین را تایید کند.

تصاویر اسلات سیم کارت آیفون ایکس سی

علاوه بر رنگ‌های ذکر شده در بالا، دو رنگ خاکستری و نقره‌ای نیز به نظر معرفی خواهند شد و از هفته‌ی آینده به فروش خواهد رسید. با این حال مشخص نیست که آیا این گزینه رنگ‌ها همانطور که در تصاویر می‌بینیم هستند یا در نزدیک کمی متفاوت خواهند بود. در یک یادداشت نهایی مربوط به تصاویر، هرچند به نظر می‌رسد دو اسلات برای هر رنگ وجود دارد، اما تصاویر در واقع همان عکس را از نمای پشتی نشان می‌دهند. این بدان خاطر است که اپل قصد دارد از یک اسلات دو سیم کارته استفاده کند تا هیچ خروجی اضافی را بر روی فریم گوشی مشاهده نکنیم.

تمام چیزها به کنار، اینطور به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد گوشی آیفون XC خود را در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها به عرضه درآورد. به هر ترتیب تا ساعاتی دیگر می‌توانیم به صورت رسمی با این گوشی و نسخه‌های قابل عرضه آن آشنا شویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خشاب رنگ بندی واسه چشه؟

  2. از روی سینی سیمکارتم رنگو تشخیص میدن خخخ