ساعت هوشمند 2018 اپل

نگاهی به ظاهر ساعت هوشمند 2018 اپل پیش از معرفی رسمی

ساعت هوشمند 2018 اپل به زودی معرفی خواهد شد. با توجه به لو رفتن تصاویری از اپل واچ 4 پیش از معرفی رسمی آن، در این مطلب به بررسی شکل ظاهری و سبک طراحی جدیدترین ساعت هوشمند اپل خواهیم پرداخت.

با برگزاری کنفرانس اپل، جدیدترین گجت‌های آن معرفی می‌شوند. انتظار داریم ساعت هوشمند 2018 اپل در کنار آیفون‌های جدید به زودی رونمایی شوند. بعد از شنیدن گستره‌ای از شایعات و اخبار مختلف پیرامون ساعت هوشمند اپل واچ 4 و در نهایت رویت تصویر پنل جلویی آن در دنیای واقعی، اکنون قصد داریم پیش از رونمایی رسمی، به بررسی ویژگی‌های ظاهری این ساعت بپردازیم.

تفاوت فوق‌العاده ساعت هوشمند 2018 اپل با نسل قبل

طبق طراحی پنل جلویی ساعت اپل واچ سری 4 که به تازگی لو رفته است، کاهش حاشیه‌های کناری در کنار افزایش ابعاد و رزولوشن نمایشگر را باید اصلی‌ترین تغییر ظاهری ساعت هوشمند 2018 اپل دانست. این موضوع سبب خواهد شد نسبت به ساعت هوشمند سال گذشته، نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه نزدیک به 15 درصد بهبود پیدا کند. به این ترتیب ساعت‌های هوشمند اپل نیز از این پس به پیروی از سبک طراحی آیفون ایکس، با حاشیه‌های بسیار کم در اطراف نمایشگر طراحی خواهند شد.

یکی دیگر از مهمترین تغییرات اپل واچ سری 4 افزایش رزولوشن صفحه نمایش به شمار می‌رود، به طوری که از 312 در 390 پیکسل به 384 در 480 پیکسل افزایش پیدا کرده است. این مشخصه فنی از طریق لو رفتن کدهای پنجمین نسخه بتای سیستم عامل watchOS فاش شده است. طبق این کدها، تراکم پیکسلی نمایشگر اپل واچ 4 از 303 پی‌پی‌آی در ساعت هوشمند سال 2017، به 345 پی‌پی‌آی افزایش پیدا خواهد کرد.

افزایش رزولوشن در کنار افزایش ابعاد صفحه نمایش سبب خواهد شد برخی اپلیکیشن‌های مخصوص watchOS، به منظور بهینه‌ بودن بر روی نمایشگر جدیدترین مدل، نیاز به طراحی مجدد داشته باشند.

ساعت هوشمند 2018 اپل

یکی دیگر از ویژگی‌های ظاهری ساعت هوشمند 2018 اپل انطباق‌پذیری آن با بندهای رنگارنگ سومین نسل ساعت‌های هوشمند این شرکت است. به عبارت دیگر، کاربران بسته به اندازه دست خود می‌توانند یکی از دو سری بندهای 38 میلی‌متری یا 42 میلی‌متری را انتخاب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. داداش مقالت رو یکم دیر کذاشتی چون نیم ساعت پس از معرفی زاشتی که ارزش مقاله رو پایین میاره ولی بابت زحمتی که کشیدی دستت درد نکنه