آداپتور فست شارژ اپل

آداپتور فست شارژ اپل هم‌چنان به صورت جداگانه به فروش می‌رسد

آداپتور فست شارژ اپل برای استفاده از قابلیت شارژ سریع در آیفون 10 اس (iPhone XS)، آیفون 10 اس مکس (iPhone XS Max) و آیفون 10 آر (iPhone XR) به صورت جداگانه به فروش می‌رسد. کاربران برای خرید این آداپتور چه مبلغی باید بپردازند؟

اگرچه نسل جدید گوشی های اپل به صورت پیش‌فرض از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند، اما اپل یک آداپتور معمولی را داخل جعبه این اسمارت فون ها قرار داده است که بیش از 2 ساعت طول می‌کشد تا باتری بزرگتر آیفون های 2018 به صورت کامل شارژ شود. به عنوان مثال، آداپتور برق 30 وات USB-C اپل قادر است ظرف تنها 30 دقیقه، آیفون های جدید را تا 50 درصد شارژ کند، اما در صورت تمایل به استفاده از آن باید 49 دلار پرداخت کرد.

خوشبختانه گزینه‌های دیگری نیز پیش روی کاربران قرار دارد و در صفحه پشتیبانی اپل، به امکان استفاده از فناوری شارژ سریع به کمک آداپتورهای شخص ثالث USB-PD و کابل USB-C به لایتنینگ اپل (که 19 دلار قیمت دارد) اشاره شده است.

به صورت خلاصه می‌توان گفت کاربران با استفاده از آداپتورهای ارزان‌قیمت از قابلیت شارژ سریع در آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR برخوردار نخواهند شد و ناچار به خرید آداپتور فست شارژ اپل یا استفاده از آداپتورهای شخص ثالث در ترکیب با کابل مخصوص خواهند بود.