بررسی اولیه آیفون 10 آر

بررسی اولیه آیفون 10 آر ؛ نسخه مقرون به صرفه چه در چنته دارد؟ (گجت تی وی)

iPhone XR عضو مقرون به صرفه گوشی های جدید اپل است. در بررسی اولیه آیفون 10 آر که به صورت اختصاصی توسط گجت نیوز تهیه شده است، نگاهی نزدیک به این تلفن هوشمند خواهیم داشت.

آیفون 6.1 اینچی اپل، شب گذشته با نام رسمی “iPhone XR” در سالن همایش استیو جابز معرفی شد تا مدیران به شایعات متعددی که پیرامون نام این گوشی وجود داشت، پایان دهند. آیفون ۱۰ آر در مقایسه با آیفون 10 اس و اس مکس، قیمت پایین‌تری دارد، ولی اصلا ارزان نیست و علاقه‌مندان باید 749 دلار برای خرید آن پرداخت کنند.

از نظر ظاهری تفاوت چندانی میان این گوشی و نسخه‌های بزرگتر وجود ندارد و شاید حاشیه کناری برجسته، مهم‌ترین بخش باشد. خریداران این تلفن هوشمند، از بسیاری از امکانات مدل‌های پرچمدار همچون دوربین قدرتمند، تراشه جدید، آخرین نسخه iOS و سیستم تشخیص چهره Face ID برخوردار خواهند شد. در عوض، اپل با حذف برخی قابلیت‌ها مثل دوربین دوم و فناری 3D Touch یا استفاده از نمایشگر LCD به جای سوپر رتینا، قیمت را کاهش داده است.

باید منتظر ماند و دید که آیا مدل مقرون به صرفه آیفون می‌تواند محبوب‌تر از محصولات هم‌قیمت اندرویدی خود باشد یا نه. در ادامه، از شما دعوت به تماشای این ویدیو می‌کنیم.

بررسی اولیه آیفون 10 آر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. گوشی خیلی خوبیه

  2. به نظر من که میشه خرید ش یکم ارزونه

  3. همین سی پی یوش ارزش خرید را خیلی بالا میبره

  4. فقط هواوی واقعاً کمپانی که توی ۴ سال اخیر هر گوشی از گوشی به گوشی دیگر خیلی پیشرفت کرده و من خیلی خیلی دوستش دارم

  5. فقط صفحه نمایشش دست و پا گیر شده که به یکی از بهترین گوشی ها تبدیل نشه

  6. حالا آیفون ایکس آر اومده یعنی دیگه منتظر آیفون اس ای نباشیم و دیگه میان رده ای از اپل دیگه وجود نخواهد داشت

  7. ای کاش اپل برای ارزان کردن گوشی هاش به جای اینکه از صفحه نمایش کم کنه از قسمت های دیگه مثل سخت افزار کم می کرد مثلا همون پردازنده a۱۱ اپل واقعا نیازها را برطرف می کرد در حالی که میتونستیم صفحه نمایش خیلی بهتری داشته باشیم تا اینکه بخواهیم hd پلاس داشته باشیم

    • آره واقعا اگه این کارو میکرد خیلی خوب میشد ولی تفاوت اینجاست که سخت افزار محصول ساخت خود اپل است ولی صفحه نمایش اپل های جدید توسط شرکت‌های دیگر تولید شده که اگر اپل می‌خواسته نمایش بهتری به کار ببرد باید هزینه بیشتری نسبت به سخت افزار بهتر پرداخت می‌کرد

  8. گوشیهای خیلی خوبیه